  • Data: 2014-08-03 20:36:50
    Temat: Re: Shell mi dziś podpadł
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "mlodz" <b...@m...pl> wrote in message
    news:dew2ajg6uxou$.10iv1sodfhb4t.dlg@40tude.net...

    > Taki, jaki masz ustawiony. Sposób autoryzacji zależy od ustawień
    > na karcie i w Polsce od kilku lat jest tendencja do autoryzowania
    > transakcji terminalowych kodem PIN. Tak, piszę o kredytówkach.
    >
    > Choć, zdaje się, że zależy to też od terminalu, bo pamiętam jak
    > kiedyś zdziwiłem się w Niemczech - tam płacąc kartą kredytową,
    > którą w Polsce autoryzowałem wówczas podpisem, musiałem wklepać PIN,
    > za to jak innym razem z ciekawości podałem kartę autoryzowaną u nas
    > PIN-em, dostałem świstek do podpisania.

    No więc jest to o tyle dziwne, że w USA jak zrobisz tansakcję
    z PINem na karcie kredytowej to byłby to dla mnie sygnał
    alarmowy że użyłeś jej w bardzo drogiej opcji "bankomatowej":
    pobranie z bankomatu gotówki z karty kredytowej jest obłożone
    zaporowymi opłatami. NIe ma tego w przypadku użycia karty
    w sklepie do zakupu towarów - wtedy płaci za to sprzedawca.

    Jesteś pewny że mówisz o kartach kredytowych które nie są
    "podłączone" do Twojego rachunku bankowego?