  • Data: 2010-09-26 08:28:25
    Temat: Re: Si?ownik klapy baga?nika w Yarisie - jak?
    Od: pwz <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-26 01:12, P_ablo pisze:
    > U?ytkownik "pwz"<p...@o...eu> napisa? w wiadomo?ci
    >

    > Jedna istotna rada.
    > Zastosuj ostatnio tak bardzo modny outsourcing - oddaj samochod do
    > mechanika...

    Watsonie, jesteś wprost genialny. Szkoda tylko, że nie przyszło ci do
    głowy, że chciałbym (także na przyszłość) tego typu drobnych napraw
    nauczyć się sam.
    BTW: kiedy np. masz trudny dostęp do lampy na wymianę żarówki także
    jeździsz do warsztatu, czy może wolisz najpierw kogoś zapytać, czy nie
    ma jakiegoś sposobu/triku na własnoręczne do niej dotarcie?
    pwz