  • Data: 2016-07-31 22:06:28
    Temat: Re: Się mi dziura zrobiła w łatce
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-07-31 21:52, J.F. wrote:
    > -wkret zostal w oponie, teraz sie przechnal, przedziurawil,

    Wyjety przy pierwotnym przebiciu w całości.

    > -uszkodzil sie wtedy kord opony i teraz z dziury wystaje stalowy
    > drucik,

    Co prawda wejście jest na krawędzi bieżnika ale wyjście bylo w
    "plaskiej" części. Nic z otworu nie wystawało co mogło by uszkodzić
    łatke, czysta guma.

    > -latka sie rozdarla zmeczeniowo, bo na dziurce mocno "pracowala".

    Diabli wiedzą, ale to oznacza że łatka jest nic nie warta.

    > Gruby ten wkret byl ?

    Blachowkręt, trudno powiedziec, koło 3mm średnicy, po wyjeciu (bez latki
    jeszcze) opona zachowywała cisnienie przez 2 doby więc niewiele uszkodził.

    > Szeroka dziura w oponie ?

    Wręcz niewidoczna po wyjsciu od środka i mały (fi 2mm) krater w biezniku.

    > Bo cisnienie powietrza od srodka raczej latki nie przebilo, ale moze
    > opona w te dziure jakies smieci z drogi lapala i one ostre byly ..

    No może. To dalej oznacza że technologia łatania jest do d... i trzeba
    jednak wypełnić dziurę czymś.

    > Przeciez sie nie rozpadla.

    Ale chyba 140km/h na flaku źle rokuje :D Co prawda nie jechalem, ale
    dawno temu złapałem flaka przy 80km/h i opona spadła z felgi jednym
    rantem zanim się zatrzymałem.

    > Cisnienie masz dobre ?

    2.4. Wlasnie się dowiedzialem że na A pompuje sie wiecej. Zobaczymy.