    From: sirapacz <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Się mi dziura zrobiła w łatce
    Date: Mon, 1 Aug 2016 01:02:55 +0200
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    > Gumiarze ostatnio namawiają na wymianę zaworków.
    > Za pół roku: "Panie zaworki do wymiany całe sparciałe"
    > "Przecież sam mi Pan pół roku temu wymieniał:

    zaworek grosze kosztuje - wymiana zaworek+robota 5pln
    natomiast skutki olania tego już przerabiałem jak mi się....nadłamał:)
    nijak tego się tymczasowo zalatac nie da. co pol roku to przesada ale co
    3 lata juz warto pomyslec

    > Czy to tylko dziadowstwo czy już celowe działanie? :-)

    dla 2 zlotych zarobku? obstawiam przezorne dzialanie bo wlasnie
    dziadowstwo. moze ktos mu kiedys zrobil awanturę?
    ja bym mial pretensje bo dając gumiarzowi kola na przekladkę oczekuję,
    że je obejrzy, wyważy czy zerknie na ten durny zaworek. co też czyni:)