-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neost
rada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Mon, 23 Mar 2015 21:45:22 +0100
From: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:31.0) Gecko/20100101 Thunderbird/31.5.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Silniczek 1,2 TCe 4x2 125 KM?
References: <meonu7$bc1$1@node1.news.atman.pl> <mep1ml$ljf$1@node1.news.atman.pl>
<mep46p$e0n$1@node2.news.atman.pl> <mepbge$vug$1@node1.news.atman.pl>
In-Reply-To: <mepbge$vug$1@node1.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 34
Message-ID: <55107b63$0$8371$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 031011234012.warszawa.vectranet.pl
X-Trace: 1427143523 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8371 31.11.234.12:1209
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2558262
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2015-03-23 o 16:29, Cavallino pisze:
>
> Użytkownik "Jacek" <k...@a...com> napisał w wiadomości
> grup dyskusyjnych:mep46p$e0n$...@n...news.atman.pl...
>> W dniu 2015-03-23 o 13:42, Cavallino pisze:
>>
>>> -na trasie wyraźnie brakuje mu dołu, więc każde sprawne wyprzedzanie
>>> musi być raczej z redukcją.
>> Dzięki za konkret. W sumie to się chyba zdecyduję, zwłaszcza, że
>> ostatnio mam dość diesli i kosztownych problemów z dwumasami, filtrami
>> FAP i świecami żarowymi, których się nie da wykręcić bez demontażu
>> połowy osprzętu.
>> Mam nadzieję, że ten 1,2 TCe nie ma dwumasy.
>
> Oj, żebyś się nie zdziwił - to jeden z najbardziej zaawansowanych
> technicznie silników benzynowych.
> Turbina, bezpośredni wtrysk, co do dwumasy nie wiem - ale nie zdziwiłbym
> się gdyby była, w Megane z tym silnikiem (o innej mocy) jest.
> Czyli ma się co psuć.
Oj ma. Z pewnością silnik potencjalnie dużo bardziej awaryjny od tego
wołowatego 1.6, 68KM.
> W przypadku produktów Renault gwarancja na 5 lat to temat od którego
> MUSISZ zaczynać układanie oferty.
Dlatego też nie gdy nie znalazłem w warunkach gwarancji jakich wyłączeń
na awarie turbiny, skrzyni itd zdecydowaliśmy się na Dacię. A biorąc pod
uwagę moje roczne przebiegi samochodem rzędu 5-10 tys km, to Lodgy
powinna nam długo posłużyć :-)
Seco
Następne wpisy z tego wątku
- 23.03.15 22:13 Koziołek
- 23.03.15 22:23 Cavallino
- 23.03.15 22:24 Cavallino
- 23.03.15 22:26 Cavallino
- 23.03.15 23:07 AL
- 24.03.15 07:20 Marek
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław