  • Data: 2010-07-16 00:18:31
    Temat: Re: Silnik benzynowy w Zafirze
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "DoQ"

    > Producent zaleca wymiane co 50kkm zeby sciagnac klienta "tania
    > eksploatacja". W tych silnikach nie ma zadnej technologii NASA, ktora
    > racjonalnie uzasadnilaby tak rzadką wymiane.

    Nie bardzo wiem jak odnieść się do Twojej wypowiedzi - producent zaleca
    ja się stosuję - przebieg 180kkm i nie bierze grama oleju (piszę o
    obecnej Vectrze) w astrze z X16XEL robiłem wymiany(15kkm) i olej jadła
    jak szalona - nie chcę siać żadnych teorii spiskowych - opisuję tylko
    moje osobiste doświadczenia.