  • 1. Data: 2010-07-14 20:33:54
    Temat: Silnik benzynowy w Zafirze
    Od: Marek <s...@k...eu>

    Czy sinik Z18XE (benzyna, 125KM) był montowany w Zafirze B?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2010-07-14 23:51:46
    Temat: Re: Silnik benzynowy w Zafirze
    Od: "BM" <n...@p...pl>

    > Czy sinik Z18XE (benzyna, 125KM) był montowany w Zafirze B?

    był 1.8 16v ale miał 140KM

    --
    Pozdrawiam, BM

  • 3. Data: 2010-07-14 23:59:28
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-07-14 23:51, BM wrote:
    > by? 1.8 16v ale mia? 140KM

    Sam szukam uzywanej Zafiry B w benzynie i _nie ma_. Nie wiem czy w ogóle
    ktokolwiek ją kupił w wersji benzynowej, wszedzie tylko diesle.

    Dlaczego benzyna jest niepopularna w Zafirach?

  • 4. Data: 2010-07-15 00:08:01
    Od: "Jacek" <s...@w...pl>

    > Sam szukam uzywanej Zafiry B w benzynie i _nie ma_. Nie wiem czy w ogóle
    > ktokolwiek ją kupił w wersji benzynowej, wszedzie tylko diesle.
    >
    > Dlaczego benzyna jest niepopularna w Zafirach?

    benzyniak poprostu sie mniej psuje, a kupowanie diesli z fantastyczną pompą
    bosha vp44 to gra w rosyjską ruletke.
    --
    Stoout
    prywatnie Vectra 1.8 LPG '97 & Uniden 520 / Lemm 900

  • 5. Data: 2010-07-15 08:29:16
    Od: Szymon Łuczak <s...@w...pl>

    Sebastian Biały pisze:

    > Sam szukam uzywanej Zafiry B w benzynie i _nie ma_. Nie wiem czy w ogóle
    > ktokolwiek ją kupił w wersji benzynowej, wszedzie tylko diesle.
    >
    > Dlaczego benzyna jest niepopularna w Zafirach?

    Bo to silniki które biorą duuuuuuużooooooo oleju.

  • 6. Data: 2010-07-15 08:42:37
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Bo to silniki które biorą duuuuuuużooooooo oleju.

    Z18XER bierze oliwę?

    brat

  • 7. Data: 2010-07-15 08:55:08
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "Szymon Łuczak" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Bo to silniki które biorą duuuuuuużooooooo oleju.

    Jak się kupi złoma, pałowanego przez miszcza prostej ...

    Pzdr

    JKK

  • 8. Data: 2010-07-15 09:15:12
    Od: Szymon Łuczak <s...@w...pl>

    bratPit[pr] pisze:

    > Z18XER bierze oliwę?

    Wyjątek potwierdzający regułę :)

  • 9. Data: 2010-07-15 10:53:58
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-07-15 00:08, *Jacek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > benzyniak poprostu sie mniej psuje, a kupowanie diesli z fantastyczną pompą
    > bosha vp44 to gra w rosyjską ruletke.
    ^^^^^^^^^^
    Nie było takich silników w Zafirze B.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 10. Data: 2010-07-15 10:55:16
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-07-15 09:15, *Szymon Łuczak* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > Wyjątek potwierdzający regułę :)

    Jest jeszcze kilka takich wyjątków, zaczynam się zastanawiać, czy te co
    biorą to nie są wyjątki :)