    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Simson - dziwne objawy braku p...zdy.
    Date: Thu, 28 Apr 2011 19:12:59 +0200
    From: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>

    Dnia 28-04-2011 o 09:15:55 zbigi <z...@w...pl>
    napisał(a):

    > Witojciez!
    > Trafil do mnie Simson kolegi. A wlasciwie, to jego syna.
    > No i ten Simson sie dziwnie zachowuje. Owoz kolega (a wlasciwie jego
    > syn) uskarzal sie na postepujace slabniecie motorka.

    (ciach)

    co z kompresją? mierzyliście kiedy zdychał?

    a czy przypadkiem gaźnik się nie gotuje? jest pomiędzy nim a cylindrem
    przekładka plastikowa? jak nie to dorobić przynajmniej 5mm z turbaksu albo
    innego twardego tworzywa odpornego na wysoką temperature. i jaki to
    gaźnik? z dużą czy małą przepustnicą (chodzi o średnice)te z dużą dawały
    większe osiągi ale szybciej się zużywały w układzie przepustnica-korpus

    jak nie gaźnik, kompresja, to zostają simmerringi i coś z zapłonem. może
    któraś cewka po dostaniu dużej temperatury głupieje, zazwyczaj sygnałowa.

    daaawno to było kiedym ujeżdżał simaka. cudna maszyna. sam bym teraz kupił
    dzieciakowi do nauki ale ceny zaporowe.

    pozdrawiam