    Subject: Re: Skrzynia dwusprzęgłowa i postój na światłach
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <r2jha4$ff9$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5e4d52b5$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <r2jpkn$j6l$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5e4d6ad7$0$17354$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e4da9a6$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e4db0a6$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <5e4e4b30$0$17358$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Thu, 20 Feb 2020 15:40:57 +0100

    W dniu 2020-02-20 o 12:42, Przemek Jedrzejczak pisze:
    > --Jak włączę auto holda to też nie rusza (hamulca elektrycznego prawie w ogóle nie
    używam)

    > alez oczywiscie ze uzywasz tylko za posrednictwem auto holda :-) bez tego duetu dsg
    jest kaleczna i wystepuje tylko w bieda edition :-)

    > ps wszystkie vw jakimi jezdzilem b7,b8 na nawet polo mialy ah a jedyne znane mi
    auto bez ah to octavia wlasnie w wersji silnik i nic wiecej :-)

    Ale auto holda też specjalnie nie używam, bo nie mam takiej potrzeby,
    więc elektryczny jest nieużywany.
    Zresztą producent chyba nawet założył, że jest to dodatek,
    bo żeby auto hold zadziałał trzeba go włączyć i świeci się kontrolka
    tak jak przy ogrzewaniu szyby czy klimatyzacji.