  • Data: 2014-01-02 23:00:53
    Temat: Re: Skutki jazdy po alkoholu [było: 5 trupów i BMW - Szczęśliwego Nowego Roku]
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik LEPEK g...@w...pl ...

    > Piszesz o wszystkich pijanych, że zachowują się tak samo. A to
    > nieprawda. Nie można o mnie powiedzieć, że nigdy nie byłem pijany - ale
    > nigdy w takim stanie nie podjąłem decyzji o prowadzeniu samochodu. I to
    > właśnie m. in. dlatego, że grozi za to utrata prawa jazdy, bez którego
    > od razu przestałbym pracować.

    Wydaje się, że takich co wsiadają jak pili to jest stosunkowo niewielu.
    Większość to jest prawdopodobnie taka, co wsiadła rano i okazało się, że
    alkohol jeszcze do zera nei zszedł.

    Skąd taki wniosek? Ano stąd, kiedy policja łapie.
    Nie widziałem nigdy akcji trzeźwośc w piątek czy sobotę wieczorem, za to
    widze czesto w poniedziałek rano.