  • Data: 2019-03-28 21:10:06
    Temat: Re: Skutki przerośniętej tolerancji kierowców
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 28 Mar 2019 19:40:53 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Natomiast jeśli rowery stanowią 2% ruchu i uczestniczą w 18% wypadków -
    > no to jednak powinno dać do myślenia że z jakiegoś powodu odstają.

    Miałem w 30-letniej karierze rowerzysty 3 kolizje z samochodami.
    Wszystkie zawinione przez nie. Jeden gość który mnie potrącił w biały
    dzień na absolutnie pustym rondzie i pustych ulicach do niego
    prowadzących, powiedział rozbrajająco "A bo ja pana nie widziałem" :)
    Kierowcy po prostu nie widzą rowerzystów. My, rowerzyści, musimy widzieć
    za nich, niestety do wielu ta prawda jeszcze nie dotarła. Coś takiego
    jak pierwszeństwo po prostu dla rowerzysty nie istnieje, wtedy ma szansę
    na przeżycie.
    --
    Jacek
    I hate haters.