  • Data: 2014-12-23 00:04:29
    Temat: Re: Słonik :)
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomek" wydumał(a) w wiadomości ID news:m79v6f$8j9$1@node1.news.atman.pl
    > Z której strony? Dalej nie widzę związku.

    No dobra, żebyś załapał :)

    Elephone--Elephant. Nie dość że pojemny, to jeszcze jest powerbankiem(czyli nosi
    na sobie "ciężar energii") Duży jednak jak na swoje możliwości...ale nie można
    oczekiwać od "Słonia" żeby był mały. Jak dla mnie, to całkiem fajna konstrukcja,
    tym bardziej że na Allegro obecna ( wsensie firmy) od jakiegoś czasu. Nie miałem
    tego w ręce ale ceny nie sa "kosmiczne" dla tej firmy. Byś może jest to
    alternatywą dla szukających tanich a "heavy" konstrukcji :)...no i jeśli się
    przyjmie, to jest nadzieja ze pojawi się (jak Huawei) w ofertach i będzie
    zagrożeniem dla drogich ale "cieńkich" nie tylko w baterię... :)

    --
    Michael________