    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Smierdzi klima po włączeniu - jakies 30 sekund
    Date: Fri, 24 Jul 2015 07:08:25 -0500
    <x...@m...org> <mo5qhe$6ho$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <1...@m...org> <55a90183$0$8367$65785112@news.neostrada.pl>
    <modf2o$9u4$1@dont-email.me>
    <55abd667$0$27515$65785112@news.neostrada.pl>
    <mojds0$l3d$1@dont-email.me> <55ae7aec$0$2207$65785112@news.neostrada.pl>
    <momumc$bo4$1@dont-email.me>
    <7...@g...com>
    <mot69f$7rj$1@dont-email.me>
    <5...@g...com>

    <s...@g...com> wrote in message
    news:5ded1fd1-83af-486c-a71c-480b27695868@googlegrou
    ps.com...
> [...]
    ps.com...

    > To że przetrwają to nie budzi wątpliwości.
    > Ale jednak aby zaczeło śmierdzieć to takie suszone grzyby/przetrwalniki
    > muszą jednak troche pożyć aby coś miało śmierdzieć.
    >
    > A jednak starczy taka klime włączyć na 10 minut po tygodniowym wyprażeniu
    > auta na parkingu i po zgaszeniu znowu śmierdzi.
    > Czyli to raczej nie wina grzyba tylko jakiegoś nazbieranego brudu gdzieś
    > tam.

    W ogóle mam wrażenie że każdy z nas ma też inny nos.
    To co komuś "śmierdzi" komuś innemu może nie przeszkadzać...
    Zwłaszcza jeśli jest to jakiś chwilowy, przelotny zapaszek
    który znika w ciągu minuty.

    > U mnie akurat focus II

    Rocznik?

    > Musze rozebrać ten przedział z filtrami co jest koło pedału gazu i
    > zobaczyc czy mechanicy jak robią wymiane filtra to go wymieniaja czy nie.
    > Bo niby wymieniaja ale pewności nie ma :)
    > No i trzeba by naocznie stwierdzić czy tam gdzieś się jakaś kulka
    > sfilcowanego syfu nie szwęda.
    >
    > Obaczymy co wyjdzie :)

    A kałuża wody pod autem się zbiera w upalny, wilgotny dzień, jak ma się
    zbierać?