  • 1. Data: 2015-07-15 10:40:34
    Temat: Smierdzi klima po włączeniu - jakies 30 sekund
    Od: roman <r...@o...pl>

    Co to może być, odgrzybiana była, filtr kabinowy wymieniony....

  • 2. Data: 2015-07-15 12:02:18
    Temat: Re: Smierdzi klima po włączeniu - jakies 30 sekund
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-07-15 o 10:40, roman pisze:
    > Co to może być, odgrzybiana była, filtr kabinowy wymieniony....
    Że tak zapytam: a jak wyłączasz klimę?
    A. sama się wyłącza, nic mnie to nie obchodzi
    B. kilka minut przed końcem jazdy wyłączam klimę i puszczam nadmuch, aby
    się parownik osuszył
    Jacek

  • 3. Data: 2015-07-15 12:06:40
    Od: roman <r...@o...pl>

    nie wylaczam:) wylacza sie jak zgasze silnik i jak zapale silnik to sie
    zalacza, ale wydaje mi sie ze jak nawet wlacze ja podczas jazdy to
    smierdzi przez chwile

  • 4. Data: 2015-07-15 12:39:35
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-07-15 o 10:40, roman pisze:
    > Co to może być, odgrzybiana była, filtr kabinowy wymieniony....

    Porządne oczyszczenie klimy wymaga jej rozebrania. Te preparaty
    chemiczne dobre są do przypudrowania tylko. Tam trzeba ze szrobrem
    wkroczyć, żeby osiągnąć skutek.

    Po prostu trzeba z tym żyć...

    --
    MN

  • 5. Data: 2015-07-15 13:29:40
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu środa, 15 lipca 2015 10:40:53 UTC+2 użytkownik roman napisał:
    > Co to moze byc, odgrzybiana byla, filtr kabinowy wymieniony....

    A kto odgrzybial i wymienial filtr?

    Ja tez tak mialem i myslalem ze tak ma byc. Raz na rok tzw. serwis klimy,
    czyli wymiana filtra, odgrzybianie i uzupelnienie czynnika w warsztacie.
    Az rok temu sam wymienilem filtr i odswiezylem klime "granatem".
    Stary filtr byl brudny i wilgotny. Po wymianie przestalo smierdziec.
    W tym roku tez postanowilem wymienic sam i okazalo sie, ze stary filtr
    jest suchy i czysty! Wynika z tego, ze gnoje w serwisach nawet tam nie
    zagladaja, popsikaja chemia zeby przez klika dni "pachnialo" swiezoscia i
    kasuja frajera, a potem jeszcze utrwalaja legendy, ze z klimy musi
    smierdziec!

    Pozdrawiam
    MK

  • 6. Data: 2015-07-15 13:40:37
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-07-15 o 13:29, Marcin Kiciński pisze:

> [...]
    > zagladaja, popsikaja chemia zeby przez klika dni "pachnialo" swiezoscia i
    > kasuja frajera, a potem jeszcze utrwalaja legendy, ze z klimy musi

    Mokry filtr? Przecież przepływające powietrze powinno go osuszyć i kilka
    chwil.

    --
    MN

  • 7. Data: 2015-07-15 15:09:15
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu środa, 15 lipca 2015 13:40:36 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:

    > Mokry filtr? Przeciez przeplywajace powietrze powinno go osuszyc i kilka
    > chwil.

    Ja tam sie nie znam, ale jak patrze na uklad klimy w moim aucie, to wychodzi
    mi, ze powietrze jest schladzane i osuszane juz za filtrem.

    Pozdrawiam
    MK

  • 8. Data: 2015-07-15 15:35:34
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-07-15 o 15:09, Marcin Kiciński pisze:

    > Ja tam sie nie znam, ale jak patrze na uklad klimy w moim aucie, to wychodzi
    > mi, ze powietrze jest schladzane i osuszane juz za filtrem.

    Raczej przed filtrem. Powietrze jest filtrowane ZANIM trafi do kabiny a
    nie uciekając z kabiny.

    Czyli: ochłodzić, przefiltrować, dmuchnąć w nos.

    --
    MN

  • 9. Data: 2015-07-15 15:40:36
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2015-07-15 o 15:35, Marcin N pisze:

    > Raczej przed filtrem. Powietrze jest filtrowane ZANIM trafi do kabiny a
    > nie uciekając z kabiny.
    >
    > Czyli: ochłodzić, przefiltrować, dmuchnąć w nos.

    A nie przefiltrować, ochłodzić i dmuchnąć w nos?

    WW

  • 10. Data: 2015-07-15 15:48:56
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-07-15 o 15:40, WW pisze:

    > A nie przefiltrować, ochłodzić i dmuchnąć w nos?

    Może i tak.

    --
    MN