-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!1.eu.feeder.erje.net!feeder2.ecngs.de!ecngs!feeder.ecngs.de!81.171.118.61.MISM
ATCH!peer01.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.
neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-ma
il
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: Smierdzi klima po włączeniu - jakies 30 sekund
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <55a61c84$0$8378$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@g...com>
<x...@m...org> <mo5qhe$6ho$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<1...@m...org> <55a90183$0$8367$65785112@news.neostrada.pl>
<55a920e5$0$2206$65785112@news.neostrada.pl>
<55a92330$0$8385$65785112@news.neostrada.pl>
<55abd591$0$27515$65785112@news.neostrada.pl>
<moh3ne$nah$1@node2.news.atman.pl> <moje2i$lsp$1@dont-email.me>
<mojgau$4pu$1@node1.news.atman.pl>
Date: Sat, 25 Jul 2015 09:29:57 +0200
Message-ID: <k...@m...org>
Lines: 23
NNTP-Posting-Host: 83.9.7.223
X-Trace: 1437809315 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27509 83.9.7.223:14517
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2422
X-Received-Body-CRC: 3119715572
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2566234
[ ukryj nagłówki ]Mon, 20 Jul 2015 20:57:51 +0200, Dykus
> Tuż po zakończeniu jazdy powietrze w samochodzie będzie nieco bardziej
> wilgotne (klima wysusza, wiadomo), ale dzięki temu kanały wentylacyjne
> (z parownikiem na czele) będą osuszone.
Nie będą osuszone jeśli wyłączysz klimatyzację -- wręcz przeciwnie.
Parownik po chwili przestanie osuszać nawiewane ciepłe powietrze i poleci
ono na lodowate kanały za parownikiem (przypominam, że z nawiewów przy
maksymalnym wydatku może lecieć i 7sC i taką temperaturę ma plastik oraz
jego otoczenie pod deską). Wtedy to występuje punkt rosy i z powietrza
wykrapla się woda. Owszem, parownik (teoretycznie) przestaje być mokry,
mokre za to stają się kanały które nie są przystosowane do odprowadzenia
wody (tak jak parownik).
Najlepszym rozwiązaniem do zminimalizowania problemu byłoby niewyłączanie
klimy (aby parownik nadal suszył) z jednoczesnym podniesieniem temperatury
(aby kanały miały szanse się ogrzać do momentu aż nie wystąpi na nich punkt
rosy przy zderzeniu z nieosuszonym powietrzem). Ale to karkołomne zadanie,
bo proces musiałby trwać z 15 minut. Komfort idzie w siną dal.
--
Pozdor Myjk
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- korki prawie takie same
- Takie elektryki mają sens ale czy z Francuską MARŻĄ?
- Warta S.A. - przyjęta odpowiedzialność?
- nie zna życia ten
- dziękuję nie tankuję
- Bo konie to ...
- narząd nieużywany zanika
- Czy można zaparkować w tym miejscu?
- czy grad zbił wam szybę?
- Co dalej z Izerą...
- Nowe samochody są RAKOTWÓRCZE tylko nikt tego nie chce głośno powiedzieć
- czy zabioro mu auto?
- Chińczyki mają dość czekania na tuska i te jego UROJONE audyty
- coraz trudniejsze rozmowy o OC
- O co chodzi?
Najnowsze wątki
- 2024-06-05 [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- 2024-06-05 Koszt przywrócenia wychodnego numerowi w Plusie
- 2024-06-06 korki prawie takie same
- 2024-06-05 Takie elektryki mają sens ale czy z Francuską MARŻĄ?
- 2024-06-05 Warta S.A. - przyjęta odpowiedzialność?
- 2024-06-04 nie zna życia ten
- 2024-06-06 A jednak nie kondensatory
- 2024-06-06 Re: A jednak nie kondensatory
- 2024-06-06 Wymiana SIM Aero2
- 2024-06-06 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-06-06 Warszawa => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-06 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-06 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-05 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-06-05 Ulm => Integration & Test Engineer <=