  • Data: 2019-03-27 17:47:01
    Temat: Re: Smrodziarze atakują. Czy to jakaś nowa moda?
    Od: "miumiu" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja to jestem ciekaw jakim cudem stare autobusy i ciezarówki typu Star
    zaliczaja przeglady. Przeciez czasem jak jade za jakims zdezelowanym
    autobusem to nie wiem czy on sie pali czy tak po prostu kopci. Czasem jest
    to tak gesty i czarny dym ze musze trzymac odstep z 50m zeby sie nie udusic.
    Nawet najgorsze strucle osobowe tak nie kopca. Nie wiem tez czemu takie
    stare autobusy bardzo czasto maja radomska rejestracje WR....

    Pzdr