-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Marek S <p...@s...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Smutna prawda o samochodach elektrycznych.
Date: Sun, 28 Jan 2018 22:32:19 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 35
Message-ID: <p4lfhb$opj$1@node2.news.atman.pl>
References: <o...@4...com>
<c...@4...com>
NNTP-Posting-Host: 89-69-207-111.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1517175147 25395 89.69.207.111 (28 Jan 2018 21:32:27
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 28 Jan 2018 21:32:27 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.5.2
In-Reply-To: <c...@4...com>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2623628
[ ukryj nagłówki ]W dniu 28-01-2018 o 20:16, j...@i...pl pisze:
>> https://www.youtube.com/watch?v=q0FK-YfDeD0
>
> Część II
>
> https://youtu.be/FgwatcS4_2Y
Mam identyczne doświadczenia z Leafem :-) Jako przygoda, to fajne auto,
ale żadnego praktycznego zastosowania poza wyjazdem do kościoła i z
powrotem :-)
Wyjazd na 2-3h klasycznym autem to z tankowaniami i bez ogrzewania w
Leafie to z 8h. Assistance obowiązkowy przy tym aucie.
Samochody elektryczne są z całą pewnością przyszłością, ale odległą.
Przynajmniej do czasu dopracowania źródeł zasilania. Albo wkroczy nowa
technologia akumulatorów albo będą one szybkiego ładowania a stacje będą
wszędzie albo stanie się powszechna wymiana ich na stacjach
"paliwowych". Póki co to zabawka.
Mając do pracy ok. 40km po mieście z grzaniem lub chłodzeniem nie
odważyłbym się takim autem dojeżdżać mimo deklarowanego zasięgu 200km.
Próbowałem - to nie działa.
A i jeszcze jedno: światła mijania klasy lampy naftowej. Długich nie
próbowałem by w polu nie stanąć.
Zastanawia mnie też to, ze UE z jednej strony walczy o obniżenie mocy
odkurzaczy bo balckouty nam grożą, a z drugiej kładzie nacisk na
elektryki, które ciągną tyle prądu co stado odkurzaczy. Mało tego -
ciągną głównie w dzień, gdy ich użytkownicy są w pracy (jak pokazują
statystyki).
--
Pozdrawiam,
Marek
Następne wpisy z tego wątku
- 29.01.18 01:16 PiteR
- 29.01.18 09:58 Myjk
- 29.01.18 10:45 T.
- 29.01.18 11:00 Shrek
- 29.01.18 11:18 Myjk
- 29.01.18 11:19 wchpikus
- 29.01.18 11:33 Shrek
- 29.01.18 11:33 J.F.
- 29.01.18 11:35 J.F.
- 29.01.18 11:36 wchpikus
- 29.01.18 11:42 Shrek
- 29.01.18 11:45 Shrek
- 29.01.18 11:58 Jacek Maciejewski
- 29.01.18 12:10 Shrek
- 29.01.18 12:22 Jacek Maciejewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław