  • Data: 2020-05-24 11:59:46
    Temat: Re: Sokratesa cd (2)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    UĹźytkownik cef c...@i...pl ...

    > Tego jeszcze w praktyce nie przerabiałem, ale
    > zdarzało mi się, że zaskoczył mnie elektryk brakiem hałasu,
    > ale jechał 5km/h.
    > Zakładam, że z odległosci, z której elektryk mógłby mi zagrozić,
    > to da się ocenić jakim jest zagrożeniem.
    > Wy w ogóle macie prawa jazdy? Bo jakieś takie nieżyciowe Wasze
    > konkluzje.

    Wczesniej napisałes ze oceniasz akustycznie.
    Jak chcesz to zrobic w przypadku auta elektrycznego?

    P.S. Tak, mam PJ i zapewne grubo ponad pol miliona km na karku...
    W sumie to nie wiem czy banka nie stukneła.

    > Policja nie prowadzi statystyk jaki procent
    > posród poszkodowanych pieszych miał prawo jazdy.
    > Ja uważam, że tam jest odpowiedź na pytanie dlaczego dają się
    > przejeżdżać.

    Byc moze.
    Zgadzam sie ze uczenie i szkolenie moze wiele dac.
    Ale nie chce zyc w miescie gdzie aby bezpiecznie przejsc przez ulice to
    trzeba wypatrywac debili jadacych 140 na godzine.
    IMO taki od razu nadaje sie do ciupy, na poczatek na kilka dni.
    Bo albo probuje kogos zabic albo nie rozumie co robi. W drugim przypadku
    moze po prostu trzeba mu prawko zabrac.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu