  • Data: 2009-01-05 08:50:23
    Temat: Re: Sony czy ..... Sony - czyli idziemy na zakupy
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jingiel" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    news:gjq8kb$bvj$1@node1.news.atman.pl...

    > Szamsung to szajsung jak duzo osob twierdzi,

    A jak jest twoja opinia ? Miałeś jakiegoś ?

    Jeśli twój tv to LCD bo nie raczyłeś napisać to sprawdź kto wyprodukował do
    niego panel LCD

    >Toshiba tragiczny serwis, a raczej brak, LG nie powala jakoscia, no moze
    >jeszcze Sharp, ale jakos nie znalazlem odpowiadajacego mi modelu w okolicy.

    Czy mało oboektywnie nadal, jak byś nzalazł w okolicy to pewnie też byś nie
    kupił

    >Mam 5 kamer Sony, uzywam ich zawodowo i jakos sie na nich do tej pory nie
    >zawiodlem. Co prawda wyzsza polka cenowa, ale Sony.

    Błąd w rozumowaniu, większośc duzych firm produkuju wyłacznie topowe modele
    ze swoich katalogów resztę zleca innym producentom jedynie pilnując
    brendowania produktów swoimi logami, czasem sprawdzając jakość. Tak własnie
    czyni sony - więc to co masz może wcale nie być SONY

    > W zyciu nie kupilbym kamery Samsunga, Toshiby lub innego badziewia.

    Jakieś merytoryczne argumenty ? które z tych argumentów przekładają się na
    rynek TV ?

    aru