    From: Olleo <o...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Space wagon vs Forester
    Date: Wed, 28 Apr 2010 08:40:28 -0700 (PDT)

    > Szukam auta dla 4 os. rodziny + pies :)
    > Ma byc wygodnie i bezawaryjnie.
    >
    > Wybór pada aktualnie na:
    > Mitsubishi Space Wagon III gen. 4x4, 2.4 GDI benzyna
    > lub
    > Subaru Forester I gen. 4x4 2.0 (ten 125 KM)
    > Odrzuciliśmy:
    > Opel Zafira I gen. 1.8 benzyna lub 2.0 DTI diesel
    > bo podobno awaryjny sie robi ze starosci
    >
    > Jak zapatrujecie sie na te 2 auta? Czy sa wsrod Was kierowcy, ktorzy jezdzili
    > jednym i drugim?
    > A moze jest lepsza, trzecia propozycja :)

    Porownaj wielkosc Forestera z Mitsu osobiscie. Mam takiego Forka
    (tylko w wersji turbo) i o ile go uwielbiam, fantastycznie sie nim
    jezdzi itd. itp. etc. to jednak musze przyznac, ze wielkoscia nie
    grzeszy. Z przodu jest jej wystarczajaco (mam 189cm wzrostu), ale z
    tylu raczej jest wowczas rzedu Vectry B, a i bagaznik nie jest
    nadzwyczajny (pelnowymiarowy zapas + miejsce na tylny most). 4 osoby +
    pies na weekend styknie, ale na 2 tygodnie, to juz trumna na dach
    potrzebna. Mitsu nie znam, wiec w kwestii wielkosci sie nie wypowiem.
    Nie znam tez rozwiazania 4x4 w Mitsu (jesli to jest to samo, co w
    najnowszym Outlanderze, to git - w starszym zdaje sie byl zwyczajnie
    dolaczany tyl, cos jak w Haldexie), ale permamentny naped Subaru
    wlasciwie nie ma wad (no moze poza kosztami naprawy, jesli ktos
    zarznie wiskoze robiaca za szpere).
    --
    Olleo