  • 1. Data: 2010-04-28 12:40:39
    Temat: Space wagon vs Forester
    Od: "Pytaniozadawacz" <g...@n...pl>

    Witam,

    Szukam auta dla 4 os. rodziny + pies :)
    Ma byc wygodnie i bezawaryjnie.

    Wybór pada aktualnie na:
    Mitsubishi Space Wagon III gen. 4x4, 2.4 GDI benzyna
    lub
    Subaru Forester I gen. 4x4 2.0 (ten 125 KM)
    Odrzuciliśmy:
    Opel Zafira I gen. 1.8 benzyna lub 2.0 DTI diesel
    bo podobno awaryjny sie robi ze starosci

    Jak zapatrujecie sie na te 2 auta? Czy sa wsrod Was kierowcy, ktorzy jezdzili
    jednym i drugim?
    A moze jest lepsza, trzecia propozycja :)

    Pozdrawiam
    Grzesiek

  • 2. Data: 2010-04-28 17:40:28
    Temat: Re: Space wagon vs Forester
    Od: Olleo <o...@t...pl>

> [...]
    > jednym i drugim?
    > A moze jest lepsza, trzecia propozycja :)

    Porownaj wielkosc Forestera z Mitsu osobiscie. Mam takiego Forka
    (tylko w wersji turbo) i o ile go uwielbiam, fantastycznie sie nim
    jezdzi itd. itp. etc. to jednak musze przyznac, ze wielkoscia nie
    grzeszy. Z przodu jest jej wystarczajaco (mam 189cm wzrostu), ale z
    tylu raczej jest wowczas rzedu Vectry B, a i bagaznik nie jest
    nadzwyczajny (pelnowymiarowy zapas + miejsce na tylny most). 4 osoby +
    pies na weekend styknie, ale na 2 tygodnie, to juz trumna na dach
    potrzebna. Mitsu nie znam, wiec w kwestii wielkosci sie nie wypowiem.
    Nie znam tez rozwiazania 4x4 w Mitsu (jesli to jest to samo, co w
    najnowszym Outlanderze, to git - w starszym zdaje sie byl zwyczajnie
    dolaczany tyl, cos jak w Haldexie), ale permamentny naped Subaru
    wlasciwie nie ma wad (no moze poza kosztami naprawy, jesli ktos
    zarznie wiskoze robiaca za szpere).
    --
    Olleo

  • 3. Data: 2010-04-28 17:51:32
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Olleo" <o...@t...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...

> [...]
    > nadzwyczajny (pelnowymiarowy zapas + miejsce na tylny most). 4 osoby +
    > pies na weekend styknie, ale na 2 tygodnie, to juz trumna na dach

    Forek to przeciez plyta podlogowa Imprezy. Kolega wsiadl do mojej ze swojego
    Leona i zapiszczal, ze strasznie ciasno.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 4. Data: 2010-04-28 18:44:39
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    > Forek to przeciez plyta podlogowa Imprezy.

    Bo tak jest, tyle, ze jednak nadwozie kombi, siedzenia wyzej, wyzej
    nad glowa itd. wiec wrazenie jest zupelnie inne.

    > Kolega wsiadl do mojej ze swojego
    > Leona i zapiszczal, ze strasznie ciasno.

    I zachwalal przy tym Leona? Oj ta zazdrosc ;)
    --
    Olleo

  • 5. Data: 2010-04-29 11:13:23
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Olleo" <o...@t...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > Bo tak jest, tyle, ze jednak nadwozie kombi, siedzenia wyzej, wyzej
    > nad glowa itd. wiec wrazenie jest zupelnie inne.

    Tego nie wiem, bo nie jezdzilem, ale jednak dlugosc ta sama zostaje.

    > I zachwalal przy tym Leona? Oj ta zazdrosc ;)

    Zachwalac sobie moze, wybral sie z dwoma imprezami poszalec na sniegu za
    miastem i musielismy go co kawalek z zasp wyciagac. :)

    Ale fakt, ze miejsca w Leonie jakos wiecej, no i fotele maja lepsze
    podparcie ud. W Imprezie koncza sie o kilka cm za wczesniej..

    Pozdrawiam
    Kamil