  • Data: 2016-10-21 21:49:42
    Temat: Re: Spalanie
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Też myślałem, że silnik vw musi brać olej dopóki nie zmierzyłem
    > temperatury silnika 78 st :)

    Jakieś 4 lata temu musiałem zrobić silnik.
    Łacznie z planowaniem głowic. Dwa razy bo tak wyszło mechanikowi :(
    To byłem jakieś max 50 kkm temu

    > Też myślałem, że auto musi palić 8 litrów dopóki nie zmieniłem opon,
    > tarcz i nie naprawiłem zaciętych prowadnic zacisku ;)
    Hamulce zrobiłem od zera dwa lata temu.

    > Największy uzysk był jednak po kupieniu nowych opon.

    Tu może być kwestia. Bo od trzech lat stwierdziłem że przy moich przebiegach
    to nie ma sensu zamiana opon. (Jak śnieg pada to kraków stoi).
    I jeżdże na zimówkach.
    Ale odkąd pamietam na baku robiłem 500 do max 600 km.
    > A powaznie, to silnik vw passat 1.6 AHL 8v pali mi od 7 do 7.5 litra
    > Olsztyn Gdańsk z prędkościami różnymi o dziwo nie małymi. Zdarzało mi
    > się jechać i 150 przez 20 minut na tym równiutkim odcinku od Elbląga do
    > Małdyt a potem odrabiać straty 80 na odcinku Ostróda Olsztyn.

    Odkąd pamietam to miałem jeden rekord 700 km z małym plusem zrobiłem.
    W wakacje w światowe dni młodzieży jechałem wtedy z Katowic do Tarnowa
    i potem z powrotem + w okolicach Szlaku Orlich Gniazd.
    Tylko ża A4 jechałem w graniacach 150 km/h bo upał był , dzieci
    w aucie a klimy nie ma niestety.

    > Paliwo kupuję tylko na eMila i na Shell po Neste

    Ja na Shellu obok