  • 1. Data: 2013-01-13 23:05:31
    Temat: Spalanie Toya Avensis 2.0 D4D
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Hej. Ma ktoś z Was taką Toyę albo zna kogoś kto ma i może powiedzieć ile mu ona
    obecnie pali na krótkich trasach do 20 KM? Czy wynik 8.3L jest normalny? Bo w jakiś
    internetowych spisach to ludzie wypisują, że im pali w mieście po 6-7L, ale nie piszą
    na jakich odcinkach.

  • 2. Data: 2013-01-13 23:29:28
    Temat: Re: Spalanie Toya Avensis 2.0 D4D
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    Konfabulator wrote:

> [...]
    > jest normalny? Bo w jakiś internetowych spisach to ludzie wypisują,
    > że im pali w mieście po 6-7L, ale nie piszą na jakich odcinkach.

    Jesli auto nocuje pod chmurka i mowisz o spalaniu zima, to chyba nic
    nadzwyczajnego w tych 8l.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 3. Data: 2013-01-13 23:29:33
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2013-01-13 23:05, Konfabulator pisze:
> [...]
    internetowych spisach to ludzie wypisują, że im pali w mieście po 6-7L, ale nie piszą

    8,3 to jednak wynik wskazujący na zepsucie czegoś (nie wykluczając po
    metody pomiaru). Ostatnio mam okazję ujeżdżać dwie sztuki:
    T22 (2001) w mieście na bardzo krótkich dystansach (dziennie od 1 km do
    10 km) ledwo przekracza 7/100.
    T25 (2008) w mieście póki co używana przez weekend (jakieś 200 km)
    wykazuje na wyświetlaczu 5,8/100.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 4. Data: 2013-01-13 23:39:56
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-13 23:29, LEPEK pisze:

> [...]
    > 10 km) ledwo przekracza 7/100.
    > T25 (2008) w mieście póki co używana przez weekend (jakieś 200 km)

    Są miasta i miasta. Do 10km to można pojechać obwodnicą śródmiejską
    stałym równym tempem, a można co 200m mieć skrzyżowanie i czerwoną falę.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 5. Data: 2013-01-13 23:50:39
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

[...]

    2006 rok 115KM, palila mi 10 litrow przy ciezkiej jezdzie po Wawie.

    sz.

  • 6. Data: 2013-01-14 00:25:47
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Może dodam, że to model 2007 przed liftem 126 KM z cholernym DPF. Co ciekawe, jak się
    ją rżnie na maksa to spalanie pokazuje średnie 8.9. Może komp kłamie, bo samochód mam
    tdopiero tydzień, a poprzednik miał ciężką nogę?

  • 7. Data: 2013-01-14 00:28:54
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-14 00:25, Konfabulator pisze:
> [...]
    się ją rżnie na maksa to spalanie pokazuje średnie 8.9. Może komp kłamie, bo samochód
    mam tdopiero tydzień, a poprzednik miał ciężką nogę?

    Jedno jest zastanawiające, po jakiego diabła kupować sobie diesla do
    miasta... w dodatku z FAPem... No nie pojmę tego.

    Lewis

  • 8. Data: 2013-01-14 00:40:56
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Jedno jest zastanawiające, po jakiego diabła kupować sobie diesla do miasta... w
    > dodatku z FAPem... No nie pojmę tego.

    Ja tez nie, a kto kupil do miasta ?

    sz.

  • 9. Data: 2013-01-14 00:49:27
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-14 00:40, szufla pisze:

    > Ja tez nie, a kto kupil do miasta ?
    >
    > sz.

    No skoro cały wątek rozbija się o spalanie w mieście a nikt o trasie nie
    wspomina...

    Lewis

  • 10. Data: 2013-01-14 01:13:21
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Konfabulator" <k...@1...pl> napisał w wiadomości
[...]

    Normalne jeśli to jazda po mieście i auto nie stoi w nocy w ogrzewanym garażu

    --

    morghul