    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <2...@g...com>
    Subject: Re: Specjalista od świec żarowych
    Date: Wed, 27 Apr 2016 13:33:50 +0200

    dyskusyjnych:21407705-6abf-4b0d-b3bd-2031be2e6c69@go
    oglegroups.com...
    >Rozruch ulatwiaja. Ale do poprawnej pracy silnika sa niezbedne.
    >Pelnosprawny silnik wysokoprezny zapali w typowej dla Polski
    >temperaturze zimowej bez grzania swiec. Przy >temperaturze do jakiej
    >podgrzewa sie powietrze w czasie sprezania dwadziescia stopni roznicy
    >w temperaturze zaciaganego powietrza nie ma znaczenia.

    Mam watpliwosci. Jesli nie poczekam na podgrzanie swiec, to silnik
    zapala niechetnie.
    Pewnie w koncu zapali, ale widac, ze czegos mu brakuje.
    W koncu jakby swiece nie byly potrzebne, to by ich nie montowali :-)

    Oczywiscie silniki sa rozne - ten akurat dosc stary (ford 1.8TD).
    Nowsze zapalaja lepiej ... ale swiece nadal maja. Byc moze tylko
    powyzej np 0C nie pracuja ...

    J.