  • 11. Data: 2009-08-10 20:50:48
    Temat: Re: Spłaszczenie na końcu rury
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 10 Aug 2009 15:40:14 +0200, Zygmunt M. Zarzecki wrote:
    >W czwartek dorabiałem z pewnym panem z nierdzewki dłuższe rury do
    >uchwytu bagażnika rowerowego, te uchylne.
    >Stare są za krótkie do mojej zjazdówki.
    >Pan wziął na prasę i po prostu ściskał.
    >Pytałem o wytrzymałość, ale on, z racji wieku i doświadczenia
    >powiedział, żebym się nie wygłupiał.

    Wydaje mi sie ze to od materialu i ewentualnie obrobki zalezy.
    Np blachy aluminiowej/duralowej ? z nart nie zagniesz pod katem
    prostym. A po wyzarzeniu zagniesz.
    Duze to splaszczenie ?

    J.

  • 12. Data: 2009-08-10 21:20:17
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On 10 Sie, 18:32, "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> wrote:

    > Naprawdę, Panowie, nie macie innego pomysłu na wymiane prywatnej korespondencji?

    A to jakaś bardzo publiczna grupa jest? Popatrz, jaki tu jest ruch:
    http://groups.google.co.uk/group/pl.sci.inzynieria/a
    bout
    Więc chyba pozdrowienia raz na sezon da się wcisnąć, co?
    Konrad

  • 13. Data: 2009-08-11 22:11:08
    Od: "Alexander Sharon" <a...@s...ca>

    "Konrad Anikiel" <a...@g...com> wrote in message
    d.googlegroups.com...

> [...]

    http://groups.google.co.uk/group/pl.sci.inzynieria/a
    bout
    Więc chyba pozdrowienia raz na sezon da się wcisnąć, co?

    ----

    No wlasnie.

    Dwoch bardzo doswiadczonych polskich inzynierow mieszkajacych poza Krajem
    wymienia pozdrowienia raz na ruski rok.

    Alec

  • 14. Data: 2009-08-12 07:47:48
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > W wielu konstrukcjach z rur, rury na końcu są spłaszczone - np. w celu
    > późniejszego przykręcenia lub przyspawania rury (np. rusztowania).
    >
    > Jak coś takiego zrobić żeby nie osłabić zanadto rury?
    > Jakie cechy powinna mieć rura, jaka technika wykonania takiego spłaszczenia?
    > Ewentualnie jakiego rodzaju zakład coś takiego mi zrobi?
    Idź do kowala.