  • Data: 2019-02-07 22:23:23
    Temat: Re: Spóźnione badanie techniczne
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-02-07 o 18:50, Jarek pisze:

    > Nie trzeba mieć DR przy sobie, a przegląd sprawdzą w systemie.

    Ta informacja dla obywatela (historiapojazdu.gov.pl) nie działała online.
    Jeśli ten policyjny system w ogóle działa to też może mieć
    informacje wczorajsze. Rok temu w kwietniu robiłem przegląd
    i na tych stronach aktualne było po dwóch dniach - tak jakby
    ręcznie ktoś to uzupełniał albo dwa razy w tygodniu zrzut danych był.