    From: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Spręzynki
    Date: Sat, 18 Sep 2010 09:25:19 +0200

    (tak to zapewnie tylko w erze, ale nie zawadzi dopisać :) ).

    Spoko, spoko... sam sobie takie zrobić możesz. Wystarczy kawałek pręta
    powiedzmy fi3mm, dwa kawałki drewna, imadło oraz oczywiście drut na
    sprężynę.

    Z pręta fi3mm robisz korbę (jak w starych filmach do odpalania
    samochodów), na końcu pręta rozcinasz powiedzmy na 3mm długości.
    Pręt w imadło przez dwa kawałki drewna (drewno udaje tzw miękkie
    szczęki), w szczelinę drut na sprężynę i kręcąc nawiniesz ładniutką -
    jeśli wprawy nabierzesz :)

    Można też zdecydowanie prościej... kup 20 tanich długopisów ;)

    > Ps. Jak moje kodowanie? Ustawione mam utf8...

    Kodowanie jak kodowanie, ale ta darmowa reklama jakiegoś avasta... po co?

    Miłego.
    Irek.N.