  • Data: 2014-07-27 21:38:10
    Temat: Re: Sprzedać grata w całości czy na części?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    news:XnsA377B9FAAA2D5budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..

    > Można uzasadnic merytorycznie swoją jednak delikatnie dyskusyjną teze.
    > Ale to wymagałoby....

    > I dlateog postanowiłes znizyc sie do tego poziomu?
    > Ja nie wiem czy ma argumenty czy nie ale wiem jedno: w dyskusji na temat:
    > olej silnikowy mozna wylewac do kanalizacji to osoba wygłaszająca te teze
    > powinna ją uzasadnić.
    > Bo zdecydowanie wszedzie słyszałem ze tak robić nie wolno.
    > Sprawdze to.

    Kto uszanuje taki zakaz? Napewno nie ten, kto nazywa kogoś kto
    upomina się za recyklingiem zamiast wysypiskiem śmieci
    "pierdolniętym ekologiem". Obawiam się, że on gazety też na
    wysypisko, butelki PET również... bo przecież sam nie będzie
    nigdy "pierdolniętym ekologiem", no nie?

    > Ciekawe. Musze temat rozgrzebac dokładniej :)

    A co tu rozgrzebywać?
    On myli węglowodory z tłuszczami.
    To śliskie i tamto śliskie - dla niego jest to to samo. Taki ekspert!