    From: robot <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Stacjonarny mp3
    Date: Mon, 3 Apr 2017 14:03:16 +0200

    W dniu 2017-04-03 o 13:16, HF5BS pisze:

    > Użytkownik "robot" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Godzina słuchania muzyki z netu, pochłania mi z fona 20 MB. Czy
    > zgodzisz się sfinansować mi dodatkowy pakiet, abym słuchał melodii
    > bez kompresji?

    No i dobrze robisz, że nie chcesz przepłacać.
    Tylko czemu mp3 -jeden z najgorszych stratnych formatów?
    Masz do wyboru inne stratne - nowsze, lepsze, które przy tym samym bitrejcie oferują
    lepsza jakość.

> [...]
    > Ja kompresuję na raczej niewielkich prędkościach, ale porządnym i
    > właściwie ustawionym kodekiem, porządnie przygotowuję do tego
    > materiał wejściowy, normalizuję, a rezultat kodowania sprawdzam
    > (bardzo wielu tego nie robi), zanim pójdzie dalej. I zapewniam cię,
    > że moje 128, czy 160 kbps, zagra lepiej, niż niejedno 256, czy nawet
    > 320. Porównajmy zadbanego Malucha i zapuszczonego Maybacha.
    > Startujemy z Zakopanego i jedziemy do Gdańska. Jestem daleko
    > pewniejszy fiacika, jako pojazdu, który bez przygód dotrze na miejsce

    No i właśnie również dlatego mp3 jest zły.
    Bo wioskowy głupek nawet nie wie, że są inne formaty, prostsze w obsłudze
    i partoli robotę w mp3.
    I potem sieć jest zalana gównianymi mp3 przygotowanymi przez takowego wieśniaka.
    A gdyby najpopularniejszy format był lepszy, to na defaultowych ustawieniach
    kompresji gwarantowałby optymalną jakość.

    Nadal nie rozumiem co ty tam normalizujesz.
    Chyba że musisz korygować jakieś źle przygotowane pliki, które mają różne poziomy
    głośności.