  • Data: 2015-04-21 17:46:56
    Temat: Re: Stara różnicówka ?
    Od: janusz_k <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-04-21 o 07:44, Uzytkownik pisze:
> [...]
    album_8/rcd-budowa.jpg

    > Kolego, wskaż jeszcze paluszkiem, w którym miejscu tam widzisz
    > wysychające elektrolity.
    Tantale są dwa, akurat zdjęcia mojej nie mam ale jak ją rozebrałem to
    tam jest normalny zwykły elektrolit.

    > W przypadku różnicówek instalacyjnych, prąd wyzwalania rzędu 30mA jest
    > na tyle duży, że nie potrzebna jest w takich różnicówkach żadna
    > elektronika, a cała elektronika ogranicza się do opornika w obwodzie
    > testowym - jak już to napisał wcześniej kolega Jeffrey.

    > Zasada budowy takiej różnicówki oparta jest o przekładnik Ferrantiego i
    > gdybyś miał choć trochę pojęcia o tym czym jest taki przekładnik to nie
    > pisałbyś swoich mądrości.
    Wiem jak działa i w przeciwieństwie do ciebie widziałem z elektroniką
    różnicówki.

    > Och przepraszam Cię za Twoją niewiedzę.
    Och powalasz mądrością zarozumiałego narcyza, któremu się wydaje że
    wszystkie rozumy zjadł.