    From: Michal Lukasik <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Starsza pani...
    Date: Mon, 30 Apr 2012 10:25:10 +0100

    Dnia 29.4.2012, to napisał(a):

    > Sugerujesz w swoich postach twierdząc, że takie osoby nie powinny dostać
    > PJ.

    Tu nie chodzi o tylko o "starszą panią" a o cały proces egzaminowania.
    Powinien eliminować nienadających się, a tego nie robi bo to tylko kwestia
    czasu (ilości egzaminów) aż ktoś (każdy) zda.

    > Tymczasem może się okazać, że statystycznie powodują one mniej
    > wypadków niż świetni kierowcy, bo w przeciwieństwie do nich jeżdżą
    > wielokrotnie mniej i bardzo ostrożnie.

    I akurat jak zginę przez takiego to mi to zrobi wielką różnicę. To może od
    razu rozdajmy PJ każdemu i liczmy na to, że będzie jeździł tak często jak
    "się czuje".

    Statystykę to możesz "między bajki włożyć".
    "Jeśli mój sąsiad codziennie bije swoją żonę, ja zaś nie biję jej nigdy,
    to w świetle statystyki obaj bijemy je co drugi dzień." G.B.Shaw

    > Ja znam wielu takich, co przedłużali.

    Ja nie znam nikogo kto by to zrobił, choć IMO niektórym przydałoby się.

    > "Myślenie na drodze" to ostatnia rzecz, której uczy kurs PJ. Raczej
    > wyrabia debilne nawyki, których potem trzeba się pozbyć. A najbardziej
    > przydatna umiejętność w realnej jeździe samochodem polega na sprawnym
    > wypatrywaniu misków w krzakach. Tego na kursie też nie uczą.

    A widzisz, to już zależy od prowadzącego kurs. Ja miałem świetnego
    nauczyciela (były policjant).
    I znowu jakby wprowadzić limit i dany prowadzący miałby słabą zdawalność
    to wyeliminowałby się z rynku sam.
    --
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://uwolnijlaptopa.pl/