  • 1. Data: 2012-04-27 01:00:32
    Temat: Starsza pani...
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Hej

    Początkowo myślałem by wysłać to "piątkowo", ale po namyśle stwierdzam, że
    to nie jest zabawne. :(
    Nikt mi nie powie, że po przekroczeniu pewnego wieku ludzie ogarniają
    wszystko co się wokół nich dzieje. A może to nie z winy wieku i ta kobieta
    tak od zawsze?

    Starsza pani się tłumaczy
    http://www.youtube.com/watch?v=HBHo3aBqZyw
    (uwaga: żenująca jakość dźwięku, ale wystarczająca)
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://polish.spampoison.com/

  • 2. Data: 2012-04-27 01:03:56
    Temat: Re: Starsza pani...
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Michal Lukasik

    > Nikt mi nie powie, że po przekroczeniu pewnego wieku ludzie ogarniają
    > wszystko co się wokół nich dzieje.

    Tylko zastanówmy się kto lepiej "ogarnia" -- 20-latek jadąc 150, czy 85-
    latek jadąc 50.

  • 3. Data: 2012-04-27 01:15:25
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 27.4.2012, to napisał(a):

    > Tylko zastanówmy się kto lepiej "ogarnia" -- 20-latek jadąc 150, czy 85-
    > latek jadąc 50.

    Może trzymajmy się tego konkretnego przykładu.
    Sorry, ale jeździć jedną trasą i nigdy (według tego co mówi policjant
    przynajmniej 2 lata stoi ten znak) nie zauważyć takiego drobiazgu jak
    nakaz jazdy na wprost? Demencja czy może najzwyczajniej miała go w du**e?
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://www.pajacyk.pl/

  • 4. Data: 2012-04-27 08:34:08
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 27 Apr 2012 00:00:32 +0100, Michal Lukasik

    > Starsza pani się tłumaczy
    > http://www.youtube.com/watch?v=HBHo3aBqZyw
    > (uwaga: żenująca jakość dźwięku, ale wystarczająca)

    Masz tu lepszego "kwiatka":
    http://youtu.be/xGcbvbVsNQc
    (też coś z dźwiękiem nie halo).

    --
    Pozdor Myjk
    http://rejestratory-trasy.pl

  • 5. Data: 2012-04-27 11:06:13
    Od: "T." <k...@i...pl>

    Użytkownik "Michal Lukasik" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Starsza pani się tłumaczy
    > http://www.youtube.com/watch?v=HBHo3aBqZyw
    > (uwaga: żenująca jakość dźwięku, ale wystarczająca)

    Oj tam, oj tam....
    Wczoraj jakaś pani skręcała z Grójeckiej w lewo w Dickensa w Warszawie - pod
    samym znakiem zakazu. Sznur aut za nią, trąbiący tramwaj, ale pani, jak to
    pani, uważa, że do niej świat należy i wszystkich można mieć w rzyci. Autko
    dość znaczne - Mini.
    T.

  • 6. Data: 2012-04-27 11:22:26
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 27 Apr 2012 11:06:13 +0200, T.

> [...]
    > pani, uważa, że do niej świat należy i wszystkich można mieć w rzyci. Autko

    Tam też w zeszłym roku zmienili organizację. ;)
    Ale nie tylko panie jeżdżą jak pały, raptem
    z wczoraj: http://youtu.be/JrSLIxOOxQM?hd=1

    --
    Pozdor Myjk

  • 7. Data: 2012-04-27 12:34:34
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 27.4.2012, Myjk napisał(a):

    > Masz tu lepszego "kwiatka":
    > http://youtu.be/xGcbvbVsNQc
    > (też coś z dźwiękiem nie halo).

    Noooo, ta Pani kontroluje wszystko nie tylko na drodze...
    "Opowiem to wszystko Panu Grzesiowi *****." ;D
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://giveawayoftheday.com/

  • 8. Data: 2012-04-27 12:40:24
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-04-27 12:34, Michal Lukasik pisze:

    > Noooo, ta Pani kontroluje wszystko nie tylko na drodze...
    > "Opowiem to wszystko Panu Grzesiowi *****." ;D

    Ja tej Pani nie znam :P

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 9. Data: 2012-04-27 14:06:33
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2012-04-27 01:03, to pisze:
    > Tylko zastanówmy się kto lepiej "ogarnia" -- 20-latek jadąc 150, czy 85-
    > latek jadąc 50.

    W jakim celu chcesz się nad tym zastanawiać ? Oczywiste jest że zarówno
    brawura u młodych jak i demencja u starych są problemem.

  • 10. Data: 2012-04-27 14:24:26
    Od: "Andrzej Ruczkowski" <a...@i...pl>

    > Fri, 27 Apr 2012 11:06:13 +0200, T.

    > Tam też w zeszłym roku zmienili organizację. ;)
    > Ale nie tylko panie jeżdżą jak pały, raptem
    > z wczoraj: http://youtu.be/JrSLIxOOxQM?hd=1

    No niby i kobitka może być dobrym kierowcą i facet może jeździć jak d...a, ale
    jednak te "najciekawsze" akcje przeważnie należą do pań. Ja kiedyś dość dawno
    temu widziałem taką "kierowniczkę", która -według mnie- wykazała się szczytem
    bezmyślności, takim raczej nie do przebicia. A było to tak: Jadę sobie szeroką
    szosą z dala od miasta, dwa pasy, po jednym dla każdego kierunku ruchu, droga
    pustawa. Z naprzeciwka nadjeżdża samochód, jedzie moim pasem i najwyraźniej nie
    zamierza zjechać na swój chociaż jest tam pusto, i jakby z premedytacją idzie na
    czołówkę. Na nieszczęście (a może na szczęście) dla kierowcy samochodu
    nadjeżdżającego z naprzeciwka, za mną w pewnym oddaleniu jedzie radiowóz. Ja nie
    mam wyjścia i przejeżdżając przez linię ciągłą zjeżdżam na pobocze (na szczęście
    było dość szerokie, zatrzymuję się bo mnie ciekawiło co będzie dalej. Radiowóz
    jest w takiej samej sytuacji jak ja, więc również zjeżdża na pobocze, ale zanim
    to zrobił ryknął kogutami i wystawił lizaka przez okno. Samochód z naprzeciwka
    grzecznie zatrzymuje się, także na poboczu po swojej lewej stronie. Zza
    kierownicy wysiada kobitka (w szpilkach takich z 15cm:-)). Policjant mocno
    zdenerwowany, prawie wrzasnął "co pani wyrabia?", na co pani zupełnie spokojnie
    stwierdziła, że wyprzedzała tira, jednak zanim zakończyła manewr wyprzedzania i
    była jeszcze na lewej części jezdni, linia przerywana zmieniła się na ciągłą, no
    i już nie mogła wrócić na swoją część jezdni, więc tak sobie jedzie i czeka aż
    linia znowu zacznie być przerywana:-). Żeby już nie przedłużać, nie piszę co
    było dalej:-).
    Pozdrawiam
    Andrzej