    From: Michal Lukasik <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Starsza pani...
    Date: Mon, 30 Apr 2012 10:30:18 +0100

    Dnia 29.4.2012, to napisał(a):

    > Skoro nie powoduje kolizji to dlaczego ma nie mieć PJ?

    Jak długo jeszcze?
    Zacytuję tę panią "I ja, po prostu nawet już mi do głowy nie przyszło,
    żeby patrzeć na jakiekolwiek znaki, bo wydawało mi się..." - nie wystarczy
    za powód? BTW. To idealnie świadczy o jej samokrytycznej ocenie
    i świadomości jej możliwości jako kierowcy.

    > Nie przyszło Ci do
    > głowy, że taki człowiek ma zazwyczaj świadomość swoich marnych
    > umiejętności i korzysta z auta rzadko, na krótkich dystansach i bardzo
    > ostrożnie?

    Taaak... Jasne. Patrz wyżej.
    A w ogóle to każdy z ludzi, ślicznie śpiewa, tańczy, jest przystojny albo
    najzgrabniejsza i w ogóle naj...
    Póki robi to na "swoim podwórku" to OK. Na publicznej drodze mam prawo
    czuć się bezpiecznie, a nie ciągle zakładać, że za rogiem czyha "starsza
    pani" - do każdego mam stosować "zasadę ograniczonego zaufania"?

    > I co z tego? Jak byłem młodszy i głupszy to miałem w poważaniu większość
    > przepisów i jeździłem w sposób, którego nie będę tu opisywał, żeby nikogo
    > do tego nie zachęcać.

    Nikt nie jest święty.
    Ale nie jesteś z tych co zdali za nastym razem? ;D

    > Dlaczego? Bo nic się nigdy nie stało. Nie miałem w
    > zasadzie nawet sytuacji, że "niewiele brakowało". I to mnie utwierdziło w
    > przekonaniu, że praktycznie KAŻDY jest w stanie ogarnąć obsługę auta w
    > takim stopniu, by toczyć się 50 km/h po mieście czy 90 km/h poza nim przy
    > naprawdę minimalnym ryzyku. Nie trzeba do tego żadnych specjalnych
    > zdolności ani talentu.

    Zapominasz tylko, że byłeś młody, z refleksem i pewnie nie brakowało Ci
    trochę logicznego i analitycznego myślenia. Porównaj to teraz z tym co
    reprezentuje "starsza pani". I żeby nie było, że czepiam się tu starszych,
    bo widziałem już młodych kierowców na podobnym poziomie.
    99 razy na 100 się takiej uda, ale za 100 zza zakrętu trafi drugiego
    takiego co to mu akurat też 100 wybiła i... no przecież statystycznie to
    oni oboje świetnymi kierowcami są.
    --
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://polish.spampoison.com/