  • Data: 2017-11-25 16:37:24
    Temat: Re: Staruszek
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.11.2017 o 16:28, cef pisze:

    > Tu zwracam honor.

    Więc cała dalsza dyskusja nie ma sensu. Widzisz - wystarczyło tylko
    sprawdzić co rzeczywiście zostało napisane.

    > bo dla mnie prawidłowym odruchem w hamowaniu
    > awaryjnym jest odruchowe naciskanie hamulca.

    I dla każdego tak jest. To czy sprzęgło wciśnie jednocześnie czy później
    jest sprawą doskonale drugorzędną. Byle by wcisnął, bo jak nie to mu
    silnik zgaśnie, a wspomaganie kierownicy i ogólnie możliwość ucieczki
    jeszcze się bardzo może przydać.

    > I dalej komentowałem "szukanie sprzęgła" jako odruch hamowania awaryjnego.
    > I uważam to nadal za zły nawyk.

    Jest to bardzo dobry nawyk, bo nie ma co komplikować rzeczy prostych.
    Nie mniej jak ktoś woli później, to jego wola - nic złego w tym nie ma.

    > Ale ja twierdziłem, że najpierw wciskamy hamulec a nie sprzęgło,

    Nie ma znaczenia kiedy wciskasz sprzęgło. A nikt rozsądny (ani nawet
    nierozsądny) nie pisał, że najpierw sprzęgło.

    Shrek