  • Data: 2017-11-28 17:09:56
    Temat: Re: Staruszek
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-11-28 o 15:05, RadoslawF pisze:

    > To w stopce sobie oszuście napisz że jak skłamiesz to są to duperele
    > i dyskutanci mają się tego nie czepiać.

    Pozostaw klasyfikację kłamstw obserwatorom.

    > To podsumujemy twoja twórczość w tym wątku:
    > Złapałem cię na dwu kłamstwach i ciekawym stwierdzeniu
    > że rozprasza cię naciskanie dwu pedałów równocześnie.
    > Ty wyciągasz mi jakąś dyskusję sprzed miesięcy w której
    > podobno nauczyłeś mnie interpunkcji. I nie zauważasz że
    > w międzyczasie kilka razy napisałeś mi że zmieniam temat
    > rozmowy. Przypominanie dyskusji sprzed miesięcy na inny temat
    > nie jest zmianą tematu? Skoro ty to robisz widać nie jest.

    Ty tak uważasz, że złapałeś na dwóch kłamstwach. Jak do kłamstw
    zaczniesz zaliczać literówki, to możesz sobie dopisać, że złapałeś na
    stu kłamstwach:-)
    Mógłbym napisać, że to kłamstwo, bo ja akurat niczego takiego o
    rozpraszaniu nie napisałem ani nie twierdziłem, tylko Ty chciałeś
    napisać coś złośliwego i z tym wyjechałeś. I co ja zrobię, że Ty cały
    czas zmuszasz mnie do wyciągania tych staroci.
    To Ty zażądałeś ode mnie przeprosin (do tego bezpodstawnie), to
    wyciągnąłem Ci starą sprawę, gdzie sam nie umiałeś zachować twarzy i
    skoro sam nie potrafisz, to jesteś ostatnia osobą, która powinna wymagać
    jakiegoś samobiczowania od innych.
    A Ty zamiast przyjąć to na klatę i zachować się z klasą to zacząłeś mieć
    słabą pamięć i musiałem Ci powoli przypominać, choć jak widać z
    przebiegu wątku,
    doskonale pamiętałeś. Więc po co dalej to ciągniesz.

    > A jak ja złapie cię na ewidentnym kłamstwie i o tym napiszę
    > to właśnie zmianę tematu mi zarzucasz.
    > Może się jednak ogarniesz i przestaniesz bredzić?

    Kłamstwo wg RadoslawaF - do tego ewidentne.
    Daj spokój i sam się ogarnij.