    Subject: Re: Stary ale zupelnie nowy telefon. Jak z bateria?
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    Date: Mon, 27 Jan 2020 22:20:06 +0100

    W dniu 2020-01-27 o 20:10, ToMasz pisze:

    > Ja mam inne zdanie. Akumulator ma ileś tam cykli ładowań. załóżmy że
    > używamy smartfona i jest ładowany codziennie Czy po 2 latach lepsza
    > będzie bateria używana niż nie-używana? nie sądzę.

    Ostatnio był wątek na tej grupie, gdzie to opisywałem podczas zakupu
    baterii leżakowanych. Możesz nawet wyczytać gdziekolwiek, gdzie opisują
    takie stany...producenci. Bateria nieładowana zwyczajnie traci
    właściwości chemiczne, spada jej napięcie do stanu takiego, gdzie
    zaczyna zwyczajnie "gnić" i nic już jej nie pomoże :) Bateria używana
    raczej nie doznaje trybu głębokiego rozładowania i nie dochodzi w niej
    do zniszczeń takich jak w przypadku stanu głębokiego rozładowania.

    "Bardzo częstym przypadkiem jest, że identyczny akumulator u jednej
    osoby przetrwa 1,5 roku, a u innej nawet 5 lat. Krótszy żywot baterii
    bardzo często wynika z nieodpowiedniego korzystania. Najbardziej
    szkodliwym błędem, jaki można popełnić jest doprowadzenie do głębokiego
    rozładowania poprzez wyładowanie baterii do 0% i pozostawienie jej w tym
    stanie przez dłuższy czas."
    https://blog.swiatbaterii.pl/bateria-litowo-jonowa/

    Proponuję zaznajomić się z budową i używaniem baterii i nie wypisywać
    bzdur..."bo Pani Jadzia nie ładowała baterii i ma lepszą niż sąsiad,
    który ładuje codziennie" :>

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>