    From: "re" <r...@r...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Sterowanie radiem w kierownicy
    Date: Thu, 27 Nov 2014 19:23:42 +0100

    Użytkownik "MichaelData(R)"

    > Napraw sobie czytnik. Jako delimiter powinien traktować "-- " (spacja na
    > końcu), a nie "--" (bez spacji).

    Jak już się czepiasz, to niech przedpisca naprawi sobie czytnik
    ---
    Znaczy co miałbym z nim zrobić ? Zdekompilować, poprawić i skompilować ? Jak
    ? Chwilowo używam gotowego czytnika, więc go nie poprawię. Że ewidentnie
    kłopotliwy jest to, jak już pisałem, pewnie go zmienię, ale na własny, więc
    to jeszcze pewnie potrwa.

    aby cytował poprawnie "qp" a nie, że wstawia "protezy".
    ---
    Chyba nie ten problem. Ta wersja zdaje się w ogóle nie umie cytować.

    Generalnie to on pyta i jesli chce uzyskac odpowiedź to niech kombinuje.
    ---
    Jeśli to ma być jakieś ultimatum to informuję, że mam je w 4-ech. Poproszono
    o 3 kreseczki zamiast 2 to są ale to tyle. Dyskutujecie tu dla siebie a nie
    dla mnie.

    Mi sie nie chce :)
    ---
    Jak widać chce :-)