    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Steve odchodzi!
    Date: Fri, 26 Aug 2011 13:59:02 -0500

    "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl> wrote in message
    news:j38jur$ieb$1@news.dialog.net.pl...

    > Ale czego to dowodzi? Tylko tego, że Jobs to świetny MARKETINGOWIEC. Co
    > Apple wymyśliło? Niby komputer osobisty? Przed Apple II był TRS -80, nie
    > mówiąc już o Altairze 8800. Komputer z graficznym systemem operacynym?
    > Przed MacIntoshem był Xerox Star.

    Przypisujesz marketingowi cały sukces produktów Apple.
    Czyżbyś nie zapoznał się osobiście z żadnym ich produktów zanim
    zaczniesz je krytykować? Bo według mnie ich produkty wyróżniają się
    znacznie na rynku zarówno jeśli chodzi o funkcjonalność jak i wygląd.

    > Nie mów mi, że przez iPadem nie było odtwarzaczy mp3 a przed iPhonem
    > telefonów z dotykowym ekranem...

    Nie wiem czy przed iPodem były odtwarzacze mp3 - chyba nie było
    takich na pamięć wewnętrzną. Były dyskowe walkmany Sony...
    Duże, nieporęczne. Takie właśnie jakie wyroby Apple nie są.

    > Jobs był kreatywny technologiczne tylko w czasach NeXT Inc. ale jak się
    > skończyła jego samodzielna działalność? Cichą klęską i przejęciem
    > zapomnianej firmy przez Apple.

    Myślę że nie doceniasz że innowacyjność produktów Apple siedzi
    właśnie w szczegółach. Słyszałeś powiedzonko "małe a cieszy"?
    Czasem jeden drobny drobiazg zyskuje klienta. A jak produkt ma
    5-6 takich miłych drobiazgów które wyróżniają go od konkurencji
    to klient nie tylko kupi taki produkt właśnie zamiast konkurencji
    to jeszcze gotów będzie zapłacić za niego dużo więcej.

    > Apple to przede wszystkim marka wykreowana przed podnad 30 laty -
    > pokolenia Amerykanów wychowywały się w szkołach najpierw na Apple II,
    > potem McIntoshach a w końcy iMacach. Zobacz, że także w Polsce Apple
    > chętnie wyposażał szkolne pracownie komputerowe. To buduje rozpoznawalność
    > i przywiązanie do marki, a PeCety? W szkołach tylko składaki, często
    > zupełnie no name...

    Zaraz mi będziesz wmawiał, że sukces iPhone, dziadowskiego telefonu
    opiera się wyłącznie na tym, że w szkołach były 20 lat temu komputery
    Apple II... Weź mnie nie rozśmieszasz.