    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Steve odchodzi!
    Date: Sat, 27 Aug 2011 08:52:42 -0500

    "ALEX" <c...@g...pl> wrote in message
    news:j39ac5$7a1$1@inews.gazeta.pl...

    > Tak z ciekawości, dobierasz fon pod kolor lakieru do
    > paznokci/torebki/butów?

    Piszesz nie na temat i dewaluujesz wartość estetyki przy wyborze produktu.

    > Słusznie. Nie kopmy leżącego.

    > Ty jakiś metroseksualny jesteś :-(

    Gubisz się chyba - komentujesz teraz słowa Artura Maśląga.

    > Wiesz jak wygląda mój Slink? Prawie każda blacha poharatana że podkład
    > wystaje. Błotniki tak pogięte, że cud że trzyma się kupy. Wygląda jak
    > jedno wielkie nieszczęście. Ale w zamian ma 150-konny (choć marzę o dużo
    > potężniejszym) motor. I właśnie motor, a nie blachy, jest w nim piękny:
    > 150 rozszalałych mustangów to jest to co kocham :-D

    Chyba Ci się teraz na odmianę wątki i grupy mylą.
    Nie każdy pozuje na Hippisa jak Ty, więc nie każdemu imponuje
    to co stare, zniszczone i brzydkie aby pokazać że on "doesn't care"...
    Tu jest właśnie jeden z problemów w Polsce - jest bieda, ludzi nie
    stać na nowe, więc ta konieczność używania zardzewiałych staroci
    jest wynoszona na piedestał kultu i mody i potem jest szpan że
    to nie dlatego że go nie stać na nowy - on używa poobijanego bo
    to jest cool hippisowskie. Życzę Ci abyś kiedyś kupił sobie nowego... :-)