    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Steve odchodzi!
    Date: Sat, 27 Aug 2011 09:13:30 -0500

    "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message
    news:j3afgh$8se$1@mx1.internetia.pl...

    > Bawi mnie Twoja retoryka.

    > Wręcz przeciwnie - posługuję się wiedzą oraz zdrowym rozsądkiem.

    Nie znam fanatyka który twierdziłby inaczej :-)

    > He, he, jak zwykle. Są klienci, którzy kupują wyroby Apple to
    > ma być potwierdzeniem, że to nie efekt genialnego marketingu.
    > Dobre :)

    > Cóż ja mam tłumaczyć, skoro nie rozumiesz co się do Ciebie pisze?

    Tu nie ma nic do "rozumienia". Składnia zdania wyraźnie pokazuje
    co miałeś na myśli. Jeśli zrobiłeś błąd pisząc to się popraw...

    > Może mam spytać przeciętnego użytkownika iPhona?

    Nie.

    > Ty jednak nie rozumiesz i na chwilowe potrzeby dyskusji nawet
    > będziesz usiłował zmieniać sens wypowiedzi innych, w szczególności
    > odnosząc się tylko do fragmentu, który sobie wyrwiesz z kontekstu.

    Nie muszę ZMIENIAĆ nic w Twojej wypowiedzi.
    Przeciwstawiłeś sam funkcjonalność designowi w jednym zdaniu.

    > Znów konfabulacje i bredzenie - możesz mi wyjaśnić tę innowacyjność
    > w cenie pamięci sprzedawanych przez Apple?

    No właśnie nie ma tam innowacyjności w "cenie"...
    Innowacyjność produktów Apple polega na tym jak one działają.
    Na tym jak się w iPhone konfiguruje e-mail, jak się dodaje hotspot wifi,
    jak się loguje do sieci, itp, itd...

    > Przecież to napisałeś powyżej to właśnie czysty marketing.

    Marketing??? Chyba nie rozumiesz tego słowa.

    > Były dostępne tak samo jak inne produkty, tylko jak zwykle
    > nie odpowiedziałeś na pytanie, czemu ich w sklepach nie było,
    > skoro miały być. Kolejki jak za PRL-u :) Naprawdę trzeba być
    > fanatykiem tej marki, by stać w takich kolejkach (społecznych), bawić
    > się w rezerwacje i co otrzymać w zamian?

    Otrzymać w zamian świetny produkt którego przyjemnie jest używać.
    Który nie stwarza niepotrzebnych problemów jakie stwarza np. Nokia.

    > Owszem.

    > W jakiej mniejszości? Czego?

    W mniejszości konsumentów którzy głosują portfelem.

    > Twoje wyznaniowe bredzenie naprawdę nie robi na mnie wrażenia.
    > Na stoiskach elektronicznych bywam co jakiś czas, potrzymać w ręku
    > te boskie produkty Apple mam okazję, a do tego mam okazję nawet z nich
    > korzystać. Twoje bredzenie (i przekonanie, że to prawda) o ich jakości
    > wykonania, wyższości użytych materiałów jest naprawdę zabawne.
    > Najlepsze jest oczywiście na końcu - Ty wiesz, ze dla mnie liczy się
    > tylko cena i jestem w grupie, która nie docenia jakości.

    OK, przejdźmy do konkretów. Pokaż mi produkt konkurencyjny
    do Applowskiego Macbook Air: 13 calowy notebook ważący 1.35 kg.
    Metalowa obudowa, wyświetlacz z podświetlaniem LED o rozdzielczości
    1440x900, procesor i5 lub i7 do wyboru, pozwalający na pracę z baterii
    w internecie przez wifi przez 7 godzin... O rewelacyjnych gabarytach
    32,5x22,7cm o maksymalnej grubości 1,7cm schodzącej do 0.3cm?
    Już nie mówię o jeszcze mniejszej wersji 11 calowej co również daje
    Ci pracę w internecie wifi ponad 5 godzin na jednym ładowaniu baterii.
    http://www.apple.com/macbookair/specs.html
    Chcę sobie kupić tą wersję 13 calową... Powiedz mi, dobrze zrobię? :-)
    A może ktoś robi lepszy i mniejszy laptop, pracujący dłużej na bateriach
    z mocniejszym procesorem za mniejsze pieniądze? Gdzie mam szukać
    konkurencyjnego wyrobu? Kto robi coś, co mogłoby się zmierzyć
    z Macbook Air? Sony? Dell? HP robią coś podobnego? Pokaż mi proszę...

    > Mam pytanie - masz etat w Apple, czy to tylko efekt indoktrynacji
    > kościoła z nadgryzionym jabłkiem w logo?

    Argument fałszywej dichotomii?