  • 1. Data: 2012-03-14 21:16:26
    Temat: Stop wysokim cenom paliw w Polsce - odsłona druga
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Żeby nie było zaś grupowych zdziwionych że się wpakują w protest.
    Macie 10 dni na obcykanie objazdów.

    http://motokiller.pl/3196/Stop-wysokim-cenom-paliw-w
    -Polsce-odslona-druga
    --
    Krzysiek

  • 2. Data: 2012-03-14 21:54:48
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-03-14 21:16, Krzysztof 45 pisze:
    > Żeby nie było zaś grupowych zdziwionych że się wpakują w protest.
    > Macie 10 dni na obcykanie objazdów.
    > http://motokiller.pl/3196/Stop-wysokim-cenom-paliw-w
    -Polsce-odslona-druga

    jak cudownie ... gdzie mam się zgłosić by zrobić lachę
    organizatorom ? Po poprzednim proteście koncerny paliwowe tak
    się z rządem osrały ze strachu, że cena za litr diesla spadły 0
    4,60 PLN ....

    Teraz mi będą dopłacać ! Jak cudownie !

  • 3. Data: 2012-03-14 22:07:02
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Krzysztof 45

    > Żeby nie było zaś grupowych zdziwionych że się wpakują w protest. Macie
    > 10 dni na obcykanie objazdów.

    A nie lepiej pójść do psychologa ze swoimi problemami mentalnymi, zamiast
    uprzykrzać innym życie robieniem bydła pod pretekstem szczytnego celu?

  • 4. Data: 2012-03-14 22:07:40
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Rafał "SP" Gil napisał(a):
    > jak cudownie ... gdzie mam się zgłosić by zrobić lachę organizatorom ?
    LOL Masz wszystko napisane gdzie się zbierają :D
    > Po poprzednim proteście koncerny paliwowe tak się z rządem osrały ze
    > strachu, że cena za litr diesla spadły 0 4,60 PLN ....
    Za mały odzew. To nie ACTA :)
    --
    Krzysiek

  • 5. Data: 2012-03-14 22:10:47
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a):
    > begin Krzysztof 45

    > A nie lepiej pójść do psychologa ze swoimi problemami mentalnymi, zamiast
    > uprzykrzać innym życie robieniem bydła pod pretekstem szczytnego celu?

    Tam masz podane telefony. Dzwoń i proponuj
    Jak PISiory dym robią tudzież inne 8 marca z ACTA razem wzięci itd, to jest OK?
    --
    Krzysiek

  • 6. Data: 2012-03-14 22:14:50
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Krzysztof 45

    > Tam masz podane telefony. Dzwoń i proponuj

    Po chuj mam gdzieś dzwonić?

    > Jak PISiory dym robią tudzież
    > inne 8 marca z ACTA razem wzięci itd, to jest OK?

    Oczywiście, że nie jest ok, ale jednak blokowanie dróg przez samych
    kierowców w z góry przegranej sprawie to wyższy stopień idiotyzmu.
    Zdecydowanie wyższy.

  • 7. Data: 2012-03-14 22:16:54
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl>

> [...]

    >A nie lepiej pójść do psychologa ze swoimi problemami mentalnymi, zamiast
    >uprzykrzać innym życie robieniem bydła pod pretekstem szczytnego celu?

    Się zgadzam zwłaszcza na euro, bo jedyne co udowodnimy to to jakim jesteśmy
    bydłem i nic więcej.
    A jak będziemy postrzegani w oczach przyjezdnych, ja tam bym wolał aby
    doszli do wniosku(przyjezdni) ze Polska to nie zadupie i może warto
    przyjechać pozwiedzać i zostawić trochę $$$.
    Z cenami paliw może i tez trzeba cos zrobić ale nie strzelając sobie w
    kolano zwłaszcza na EURO.

    Buniek

  • 8. Data: 2012-03-14 22:25:04
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a):

    > Po chuj mam gdzieś dzwonić?
    Bo ja nie znam odpowiedzi.
    --
    Krzysiek

  • 9. Data: 2012-03-14 22:42:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 14 Mar 2012 21:16:26 +0100 osobnik zwany Krzysztof 45
    wystukał:

    ale megaloman

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?