  • 1. Data: 2012-03-14 10:45:21
    Temat: Czarne tablice za granicą
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Cześć
    Czy wolno jeździć na czarnych, starych tablicach rejestracyjnych w
    państwach grupy Schengen? Obiło mi sie o uszy że nie, ale kto to teraz
    kontroluje, przecież obce drogówki się takimi duperelami raczej nie
    zajmują?
    --
    Jacek

  • 2. Data: 2012-03-14 14:32:29
    Temat: Re: Czarne tablice za granicą
    Od: Grejon <g...@g...com>

> [...]
    > państwach grupy Schengen? Obiło mi sie o uszy że nie, ale kto to teraz
    > kontroluje, przecież obce drogówki się takimi duperelami raczej nie

    Można, tylko musisz mieć naklejkę PL. (Ale tego chyba też nie kontrolują)

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 3. Data: 2012-03-14 15:13:34
    Od: " " <j...@N...gazeta.pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> napisał(a):

    > Cześć
    > Czy wolno jeździć na czarnych, starych tablicach rejestracyjnych w
    > państwach grupy Schengen?
    > Obiło mi sie o uszy że nie,

    Pewnie w maglu byłeś co?