  • 161. Data: 2013-11-24 13:43:19
    Temat: Re: Strefa 30
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2013-11-24 12:52, Cavallino pisze:

    > Znaczy lubisz wywrotki, czy sądzisz, że zimą zmniejsza się na nie szansa?
    > Bo skoro często ślizga się nawet auto na 4 zimówkach, to jaka jest
    > szansa, że utrzyma się równowagę na motorze?
    > Zimą to się jeździ co najwyżej skuterem, ale śnieżnym.

    znaczy jest wystarczająco ciepło, nie wiem jak by się motocykl
    zachowywał na śniegu czy lodzie bo nie jeździłem :)

    Łukasz

  • 162. Data: 2013-11-24 16:32:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:2...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > A, czyli to obawa, ze sie przejedzie takiego skuterowca i coś mu sie
    > zrobi?
    > A o pieszych sie nie boimy?

    Boimy.
    Ale skoro nie można takich nauczyć, żeby nie włazili pod koła, nawet na
    przejściu, to wymaganie kasków byłoby absurdem.

  • 163. Data: 2013-11-24 16:33:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "dddddddd" <f...@e...com> napisał w wiadomości grup

    > znaczy jest wystarczająco ciepło,

    Jak wyjeżdżasz, co wcale nie znaczy, ze identycznie będzie jak będziesz
    wracał. ;-)

  • 164. Data: 2013-11-24 17:37:20
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Boimy.
    > Ale skoro nie można takich nauczyć, żeby nie włazili pod koła, nawet na
    > przejściu, to wymaganie kasków byłoby absurdem.
    Nie bójcie się. Bądźcie bardziej kreatywni, nie spoczywajcie na laurach.
    Ubierzcie pieszych w odblaski (nakazowo). :)
    WOJO

  • 165. Data: 2013-11-24 18:51:29
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2013-11-24 16:33, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "dddddddd" <f...@e...com> napisał w wiadomości grup

    > Jak wyjeżdżasz, co wcale nie znaczy, ze identycznie będzie jak będziesz
    > wracał. ;-)

    jak z rana wyjeżdżasz to może być tylko lepiej :)
    ale ja nie z przymusu tylko dla zabawy tym motorkiem no i generalnie w
    koło komina więc w ciągu godziny byłem w stanie wrócić :)

    Łukasz

  • 166. Data: 2013-11-24 19:42:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "dddddddd" <f...@e...com> napisał w wiadomości grup

    > jak z rana wyjeżdżasz to może być tylko lepiej :)

    Niekoniecznie, zwłaszcza jak śnieg popada.
    W zimie się tak zdarza.

  • 167. Data: 2013-11-24 21:51:44
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello sqlwiel,

    Saturday, November 23, 2013, 6:09:52 PM, you wrote:

    > 1. Dlaczego nie żądasz tego samego od np. wszystkich palących?

    Dlatego, że zyski ze sprzedaży papierosów są tak wielkie, ze z zapasem
    pokrywają koszty leczenia i jeszcze na Lancie dla rządu zostaje. Poza
    tym - palacze są bardzo krótko emerytami. O ile w ogóle dożyją
    emerytury.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 168. Data: 2013-11-24 21:54:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello AZ,

    Saturday, November 23, 2013, 11:24:50 PM, you wrote:

    > A palacze i alkoholicy nie generuja kosztow?

    Generują czyste zyski. Jak próbują generować tylko koszty, produkując
    samodzielnie używki, to się ich do więzienia sadza.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 169. Data: 2013-11-24 22:08:46
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-11-24, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Skoro to było "kilku" to jaki stanowili problem i obciążenie dla budzetu?

    Nie draz bo sie Andrzej zapetli w glupotach ktore wypisuje.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 170. Data: 2013-11-24 22:10:12
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-11-24, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Uwazaj, bo od tego tylko krok do obowiazkowej czapki i kalesonow.
    >
    > Leczenie tych gryp za duzo kosztuje :-)

    Jeden myslacy...

    --
    Artur