  • 71. Data: 2013-11-23 01:02:00
    Temat: Re: Strefa 30
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 22 Nov 2013, Andrzej Lawa wrote:

    > Bo ten ktoś m.in. odpowiada za opiekę zdrowotną.

    Jakby to był argument, to starałby się o wprowadzenie kasków
    dla wszystkich *pieszych* na drodze.
    Ze znaczącym udziałem przechodzących przez pasy.
    Bo raczej tam jest więcej rozbitych głów.
    Ba, niewykluczone, że obecnych w samochodach też.

    Jasne, kierowców (i pasażerów) wychodzących z samochodu na jezdnię
    oraz rowerzystów prowadzących (po jezdni) rower też by to objęło.

    pzdr, Gotfryd

  • 72. Data: 2013-11-23 15:14:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 22.11.2013 12:27, Jarek Andrzejewski pisze:

    > Rozsądne jest zakładanie kasku na głowę, ale nie prawny obowiązek jego
    > zakładania.

    Podobnie jak rozsądne jest jeżdżenie z rozsądną prędkością czy rozsądne
    jest właściwe zabezpieczanie reaktora atomowego.

    Czy to oznacza, że wg ciebie każdy powinien móc bez żadnych ograniczeń
    wybudować sobie reaktor atomowy na podwórku czy zapierdalać ile fabryka
    dała?

  • 73. Data: 2013-11-23 15:17:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 22.11.2013 11:53, AZ pisze:

    > To nie lepiej zakazac uprawiania sportow i podejmowania niebezpiecznych
    > dzialan bo moga narazic opieke zdrowotna na koszty?

    Dlaczego od razu zakazać? Chyba zbyt wiele razy walnąłeś się w głowę nie
    mając na niej kasku - prawidłową analogią do zakazu uprawiania sportów
    byłby zakaz jazdy na wszelkich jednośladach, w przypadku których obecnie
    wymagane jest "straszne zniewolenie" w postaci założenia kasku.

    > To, ze mentalnie jestes niewolnikiem i czujesz sie wlasnoscia panstwa nie
    > znaczy, ze inni tak sie czuja czy chca sie czuc.

    Ewidentnie masz jakieś kompleksy i urojenia.

  • 74. Data: 2013-11-23 15:19:01
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-11-23, Andrzej Lawa <a...@l...com> wrote:

> [...]
    >
    > Czy to oznacza, że wg ciebie każdy powinien móc bez żadnych ograniczeń
    > wybudować sobie reaktor atomowy na podwórku czy zapierdalać ile fabryka

    Nie zakladajac kasku narazasz tylko siebie, jadac z nierozsadna predkoscia
    narazasz innych.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 75. Data: 2013-11-23 15:20:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > Jakby to był argument, to starałby się o wprowadzenie kasków
    > dla wszystkich *pieszych* na drodze.
    > Ze znaczącym udziałem przechodzących przez pasy.
    > Bo raczej tam jest więcej rozbitych głów.

    Ale masz jakieś wsparcie?

    > Ba, niewykluczone, że obecnych w samochodach też.

    Z tymi wszystkimi pasami i poduszkami?

    > Jasne, kierowców (i pasażerów) wychodzących z samochodu na jezdnię
    > oraz rowerzystów prowadzących (po jezdni) rower też by to objęło.

    Nie przesadzaj.

    Dodatkowo: kask dla jadących jednośladem z silnikiem to nie tylko
    zabezpieczenie w razie wypadku.

  • 76. Data: 2013-11-23 15:22:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 22.11.2013 12:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > Trzeba nie wpuszczac.

    Ale to wymaga niepotrzebnego skądinąd przyśpieszania zamiast płynnej jazdy.

  • 77. Data: 2013-11-23 15:24:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > Na egzaminie to by cię jeszcze za to uwalili, ze wjechałes pomimo braku
    > pierwszenstwa...

    Złamaniem przepisów jest wymuszenie pierwszeństwa - czyli zmuszenie
    kogoś kto ma pierwszeństwo do zahamowania lub zmiany pasa ruchu.

  • 78. Data: 2013-11-23 15:25:16
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-11-23, Andrzej Lawa <a...@l...com> wrote:

> [...]
    > byłby zakaz jazdy na wszelkich jednośladach, w przypadku których obecnie
    > wymagane jest "straszne zniewolenie" w postaci założenia kasku.

    A moze nakaz chodzenia po centrach handlowych w kasku? Nigdy nie wiadomo
    kiedy napadnie cie ochroniarz.

    > Ewidentnie masz jakieś kompleksy i urojenia.

    Ja po prostu potrafie myslec i nie jestem umyslowym kaleka ktory oczekuje,
    ze panstwo bedzie myslalo za niego.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 79. Data: 2013-11-23 15:47:39
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 22 Nov 2013 11:51:56 +0100, "Chris" <c...@s...pl> wrote:

    >W DC masz S8 :)

    Gdzie obecnie zakazany jest ruch o DMC pow. 16t. w godzinach 6.00 -
    22.00 OIDP. I na S2 od Al. Krakowskiej do Puławskiej tak samo. I
    ciężarówki powli wracają na Hynka/Marynarska/Rzymowskiego.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 80. Data: 2013-11-23 15:48:29
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 22 Nov 2013 12:17:03 +0000 (UTC), Robert Rędziak
    <r...@g...wkurw.org> wrote:

    >Mickiewicza/Piłsudskiego

    Obecnie w remoncie? Na jak długo?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280