  • From: Piotr Gałka <p...@C...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Strojenie kanałów OTAKE COLOR 7090VT
    Date: Thu, 7 Jan 2010 10:21:28 +0100

    Użytkownik "Remek" <b...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:hi2vg4$aem$1@inews.gazeta.pl...

    > Co za bełkot. Nie potrafisz odpowiedzieć na proste pytanie?

    Na proste potrafię, ale to nie było proste tylko niejednoznaczne ?
    Wcześniej ustaliliśmy, że program i pozycja pamięci to dwie różne rzeczy, a
    potem oczekujesz jednej liczby, która jest jednocześnie i numerem programu
    (z zakresu 0..49) i pozycją pamięci (z zakresu 0..99).

    > Czy ja Cię pytałem o jakąś tabelkę?

    Nie, chciałem jedynie uprzedzić kolejne pytania o TVP2, TVP3, Polsat, TVN
    itd.

    > Wydawało Ci się, ze logiczne? Jesteś wyjątkowym tępakiem, który wykazuje
    > niechęć do porozumienia.

    Bez komentarza. Zakładam, że jak ktoś to czyta to sam wyrobi sobie opinię.

    > Dla mnie EOT.

    Nic na to nie poradzę.
    Dziękuję za chęć pomocy, której tak skutecznie się przeciwstawiłem.

    > PS Na innym Forum porozumienie nastąpiło w ciągu kilknastu sekund.

    Nie wiem gdzie - może tam ktoś miał po prostu pozycje pamięci = kolejne
    programy i szukał jak zrobić search. A jak się dowiedział to się okazało, że
    search przeszukuje pasmo, a nie listę pozycji w pamięci - więc problem
    rozwiązany.
    P.G.