    From: MariuszM <u...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Stuknęło 40 tysięcy km - podsumowanie usterek w tym czasie
    Date: Mon, 27 Sep 2010 21:19:54 +0200

    W dniu 27-09-2010 20:56, Jurand pisze:

    > Hmm... przedziwna rzecz. Chyba faktycznie jest tak, że do nas producenci
    > wysyłają jakieś produkcyjne buble, bo miałem już kilkanaście VW
    > importowanych z różnych krajów UE i w żadnym nie było przy dużo
    > większych przebiegach takich historii, jak w Twoim, praktycznie nowym
    > samochodzie.

    Większość opisanych usterek wynika z tego, że samochód sporo stał i
    jeździł na krótkich dystansach. Część opisywałem na forum VW i
    dostawałem odpowiedzi, że to norma.
    Zniszczenie wnętrza w takim stopniu widziałem w innych autach VW z tego
    lub podobnego rocznika - konkretnie służbowych Passatów z mojej firmy,
    kupionych u nas w salonie. Mam tu na myśli zbyt szybko wycierający się
    meszek zmiany biegów, łuszczącą się gumę na elementach wnętrza, zbyt
    szybko wycierającą się kierownicę itp.
    Guma schodziła (łuszczyła się) pod paznokciem. Można to było łatwo
    usunąć - wtedy spod spodu wyłaził czarny, błyszczący plastyk.
    Zwróć uwagę na ten link:
    http://allegro.pl/zadbany-volkswagen-golf-iv-1-4-03-
    alu-klima-1reka-i1232061093.html
    Mieszek od biegów, porysowana ramka radia....u mnie było to samo i
    pojawiało się w zastraszającym tempie. Jak kupowałem auto wyglądało jak
    nowe. Z tym, że ja miałem wersję golas, oprócz AC nie miał praktycznie
    nic. Jeździłem ja i moja żon, nie na budowę, a głównie rekreacyjnie.

    M.