    From: "Jurand" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Stuknęło 40 tysięcy km - podsumowanie usterek w tym czasie
    Date: Tue, 28 Sep 2010 21:43:28 +0200

    Użytkownik "Adam 'Chloru' Drzewososki" <k...@c...net> napisał w
    wiadomości news:slrnia4dh4.thf.karmmnie@chloru.net...

    > Przepaść bo ? Charakterystyka taka jak w starych S-02/03 ?
    >
    > Jakie rozmiary S-02 i RE050 ?

    Re050 miałem na Imprezie, 215/45/17, nie wiem co z nimi było nie tak, ale
    fatalne wręcz zachowanie na mokrej drodze. Potenzy kupywałem w jakimś
    porąbanym rozmiarze typu 245/45/18 czy coś w ten deseń do kolegi A8-ki i
    trochę potem tym samochodem pojeździłem (wcześniej miał Continentale
    ContiSport Contact bodajże) i byłem w szoku jak toto się zaczęło trzymać
    drogi przede wszystkim na mokrym. Wcześniej, ale to kilka lat temu,
    założyłem do auta "stare" S-02 (z tego co pamiętam to były 17", ale nie
    powiem czy 225/45, czy 215/45) na przednią napędzaną oś i też byłem mocno
    zdziwiony jak po zdjęciu jakichś całkiem niezłych Dunlopów samochód zaczął
    się zachowywać - praktycznie zero uślizgu przy ruszaniu, doskonałe
    hamowanie, doskonała trakcja.

    Jurand.