    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 27 Nov 2019 07:19:00 -0800 (PST)
    Subject: Re: Stuknęło mi 10 tysięcy km ...
    From: s...@g...com

    On Tuesday, 26 November 2019 16:09:41 UTC-6, RadoslawF wrote:
> [...]
    kupic i uzyc rowera za 3kpln ale wtedy bym napisal ze ukradli.

    > Nie popadaj w skrajności. Kup za 1500zł i dokup skuteczne zamknięcie.

    Zapiecie mam porzadne. A dodanie 2x tyle do rowera wiele jego jakosci nie zmieni.
    Zreszta po tym czasie wymienilem kolo co dodalo 1x do ceny i nic innego nie padlo.
    Taka jest moja strategia. Podzielilem sie nia.

    Jak masz lepsza to sie pochwal i dodaj cos konstruktywnego i skoncz pouczac bo mi
    Twoje rady sa zupelnie niepotrzebne. Moja, kasa, moje kilometry. Podaj swoje to ktos
    kto czyta bedzie mial pozytek i sobie swoja strategie obierze.

    dodatkowo 50% tego co zaplacil za skuter.

    Ciebie nie bedziemy sie nabijac jak napiszesz cos z sensem.

    > Porozmawiaj sobie z jakimś pracownikiem serwisu chińskich skuterków.
    > A potem grzecznie przeproś przedmówce.

    Po kij mam rozmawiac, co wiem to wiem. Jakbys umial czytac to bys do z dupy wyjetych
    wnioskow nie doszedl. Bo nigdzie nie pisalem ze to dobra strategia ani ze lepsza od
    innych.

    Za to przedpisca przyszedl rzucil z dupy komentarzem a ty sie do jego gowna
    przyczepiles.

    Napisz jak sie koszty ksztaltuja dla lepszego sprzetu. No chyba ze lubisz pierdolic
    od rzeczy to na mnie nie licz.