  • 1. Data: 2013-03-12 12:02:29
    Temat: Suka
    Od: Odys <o...@t...pl>

    W ten łykend czy następny - nigdy nie pamiętam?

    Odys
    -------
    XLH(833) Grupa Lublin

  • 2. Data: 2013-03-12 12:58:26
    Temat: Re: Suka
    Od: gawron8%g...@g...com

    W dniu wtorek, 12 marca 2013 12:02:29 UTC+1 użytkownik Odys napisał:
    > W ten łykend czy następny - nigdy nie pamiętam?

    W nastepny ztcw.

    Gawron
    AT

  • 3. Data: 2013-03-12 14:16:07
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    W dniu 12-03-2013 12:02, Odys pisze:
    > W ten łykend czy następny - nigdy nie pamiętam?

    23.03?
    I im szybciej utopimy suke tym lepiej ;)

    --
    pozdr
    Rogal

  • 4. Data: 2013-03-13 09:13:26
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    gawron8%g...@g...com pisze:

    > W nastepny ztcw.

    Gdzie będziecie popełniać zbrodnie? Może bym się odchamił i przyjechał.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2013-03-13 10:17:07
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2013-03-13 09:13, Piotr Rezmer pisze:

    > Gdzie będziecie popełniać zbrodnie? Może bym się odchamił i przyjechał.

    Zbiórka w Granicy k. Kampinosu, mordujemy kawałek dalej. Czekamy na
    copypaste'a od Wielebnego Organizatora.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj

  • 6. Data: 2013-03-19 17:17:10
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2013-03-12 12:02, Odys pisze:
    > W ten łykend czy następny - nigdy nie pamiętam?

    Info uzyskane dziś przez DąP:
    "Bry,
    po rozmowie z PP potwierdzam - w najbliższą sobotę, tj 23.03, tam gdzie
    zawsze, tak jak zawsze, czyli Granica k. Kampinosu, start 10:00,
    topienie ok. 13:00. Czas to cholerstwo porządnie spalić, bo ta zima
    nigdy w cholerę nie pójdzie."

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    Grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle

  • 7. Data: 2013-03-19 17:40:36
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2013-03-19 17:17, Magic pisze:

    > topienie ok. 13:00. Czas to cholerstwo porządnie spalić, bo ta zima
    > nigdy w cholerę nie pójdzie."

    Tak łatwo z nią nie pójdzie ;)
    http://www.accuweather.com/pl/pl/kampinos/268748/wee
    kend-weather/268748
    --

    Pzdr

    J_K_K

  • 8. Data: 2013-03-19 20:06:10
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2013-03-19 17:40, J_K_K pisze:

    > Tak łatwo z nią nie pójdzie ;)
    > http://www.accuweather.com/pl/pl/kampinos/268748/wee
    kend-weather/268748

    No dobra, ale chyba już i tak czas kupić nowe aku do Czarnuli, gdyż
    stare powiedziało w połowie zimy "ja już zdechłem"

    pyt. do Wawy i okolic. Od 28 lat do wszelakich sprzętów aku kupowałem na
    wolumenie, coś się zmieniło? jakieś inne źródła/sklepy? czy nie zmieniać
    nawyków na stare lata?

    --
    z Komsomolskim "Czuwaj" :)
    Tomek

  • 9. Data: 2013-03-19 20:47:42
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-03-19 20:06, Viking pisze:

    > pyt. do Wawy i okolic. Od 28 lat do wszelakich sprzętów aku kupowałem na
    > wolumenie, coś się zmieniło? jakieś inne źródła/sklepy? czy nie zmieniać
    > nawyków na stare lata?

    Ja ostatnio kupuje wylacznie aku Sznajder. Swietny stosunek jakosci do
    ceny a i fakt iz robi sie je w Polsce, w Piastowie, nie jest bez
    znaczenia. Pewnie maja tez przy fabryce firmowy sklep. Kiedys to sie ZAP
    nazywalo.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 10. Data: 2013-03-19 22:26:58
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2013-03-19 20:47, Kuczu pisze:

> [...]
    > ceny a i fakt iz robi sie je w Polsce, w Piastowie, nie jest bez
    > znaczenia. Pewnie maja tez przy fabryce firmowy sklep. Kiedys to sie ZAP

    A widzisz! to nawet wiem gdzie mieli sklep firmowy znaczy jak byli ZAP.
    thx to zerknę.