  • 11. Data: 2013-03-19 22:43:03
    Temat: Re: Suka
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-03-19 22:26, Viking pisze:

    > A widzisz! to nawet wiem gdzie mieli sklep firmowy znaczy jak byli ZAP.
    > thx to zerknę.

    A to akurat nie jest trudne do znalezienia:

    http://www.zap.pl/sprzeda%C5%BC-detaliczna

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 12. Data: 2013-03-20 00:19:06
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2013-03-19 20:06, Viking pisze:

    > pyt. do Wawy i okolic. Od 28 lat do wszelakich sprzętów aku kupowałem na
    > wolumenie, coś się zmieniło? jakieś inne źródła/sklepy? czy nie zmieniać
    > nawyków na stare lata?

    Te chwalą. Adres warszawski.
    http://www.owiewki24.pl/pl/c/AKUMULATORY-MOTOBATT/20
    7

    --

    Pzdr

    J_K_K

  • 13. Data: 2013-03-20 07:54:27
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-03-19, Viking <v...@n...pl> wrote:

> [...]
    >
    > pyt. do Wawy i okolic. Od 28 lat do wszelakich sprzętów aku kupowałem na
    > wolumenie, coś się zmieniło? jakieś inne źródła/sklepy? czy nie zmieniać

    Pomysl o aku z owiewki24.pl.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2013-03-20 08:47:20
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Kuczu napisał(a):
    > http://www.zap.pl/sprzeda%C5%BC-detaliczna

    o kurwa malopolska juz nie jest w Polsce?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 15. Data: 2013-03-20 09:08:29
    Od: Magic <m...@w...pl>

    > o kurwa malopolska juz nie jest w Polsce?

    Czesi was podbili swoją marynarką wojenną. Sprytnie, skoro nic nie
    zauważyliście.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj

  • 16. Data: 2013-03-20 11:01:42
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-03-20, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:

    > o kurwa malopolska juz nie jest w Polsce?

    Siec sprzedazy tam u was nie ma sensu bo krakus to by chcial
    zeby mu dac akumulator i jeszcze za to zaplacic.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2013-03-20 11:07:22
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > Siec sprzedazy tam u was nie ma sensu bo krakus to by chcial
    > zeby mu dac akumulator i jeszcze za to zaplacic.

    Prawdziwi motonici, tacy jak my, jezdzom bez aku!

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 18. Data: 2013-03-20 11:44:09
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2013-03-20 07:54, AZ pisze:

    > Pomysl o aku z owiewki24.pl.

    Oo,tego adresu szukałem,ale dupa,jakiś inny do polecenia z tarczami?Mają
    do wszystkich Beemek oprócz mojej-mam nominalnie 0,5mm cieńsze.

    Tomek
    BMW R1100S
    Dniepr z wozem

  • 19. Data: 2013-03-20 11:51:42
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-03-20, Monster <a...@o...pl> wrote:

    > Oo,tego adresu szukałem,ale dupa,jakiś inny do polecenia z tarczami?Mają
    > do wszystkich Beemek oprócz mojej-mam nominalnie 0,5mm cieńsze.

    No to co, grubsze nie beda? U mnie tez nominalnie byly 0,5mm ciensze, po 1,5
    roku juz mam nominalny wymiar :P

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 20. Data: 2013-03-20 12:45:20
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2013-03-20 11:51, AZ pisze:

    > No to co, grubsze nie beda? U mnie tez nominalnie byly 0,5mm ciensze, po 1,5
    > roku juz mam nominalny wymiar :P

    Doczytałem,niestety mam też średnicę większą o 15mm od reszty.

    Tomek